Liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Dansker I Holland

Hey alle i søde piger. Jeg har brug for lidt råd. Idag synes jeg ikke jeg har mærket baby så meget som jeg plejer. Og jeg undrer mig lidt... Er ikke vildt bange eller bekymret, men vil gerne have lidt råd. Har ikke mærket baby hele dagen og det er først her for nogle timer siden at h*n er begyndt at sparke fra sig igen. Jeg er meget obs på hvor meget liv osv.. Men...Ville I ringe til FG og høre ad hvis I var lidt usikre på det, selvom I ikke har mulighed for at komme derind? Jeg er 27+4 så skal jeg være MEGA bekymret ? Jeg hælder selv mest til at se tiden an... Men vil lige høre hvad I ville gøre...

Sussie 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Hey alle i søde piger. Jeg har brug for lidt råd. Idag synes jeg ikke jeg har mærket baby så meget som jeg plejer. Og jeg undrer mig lidt... Er ikke vildt bange eller bekymret, men vil gerne have lidt råd. Har ikke mærket baby hele dagen og det er først her for nogle timer siden at h*n er begyndt at sparke fra sig igen. Jeg er meget obs på hvor meget liv osv.. Men...Ville I ringe til FG og høre ad hvis I var lidt usikre på det, selvom I ikke har mulighed for at komme derind? Jeg er 27+4 så skal jeg være MEGA bekymret ? Jeg hælder selv mest til at se tiden an... Men vil lige høre hvad I ville gøre...

Sussie 27+4

Jeg ville drikke noget koldt eller snuppe en is, det skulle få den lille pus til at bevæge sig...

Majbritt

Anmeld

20. august 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Jeg ville drikke noget koldt eller snuppe en is, det skulle få den lille pus til at bevæge sig...

Majbritt

Ok tak skal du have Knus herfra

Anmeld

20. august 2010

6800

NR3ønskebarn skriver:

Ok tak skal du have Knus herfra

hvis du har mærket lidt liv i dag ville jeg ikke være så bekymret, der er stille dage, især jo længere man kommer i graviditeten...der er jo ikke helt så meget plads, og de sover længere tid af gangen....

Men ja prøv med en gang isvand, og læg dig og slap af...

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Sussie 27+4

Har det præcis som dig hertil aften - er selv 29+3. Har siddet en halv time i sofaen (plejer at virke), men har mærket meget lidt, så er i tvivl om det er baby eller ej. Jeg er vant til meget meget liv - men har besluttet mig for lige at se tiden an..

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Har det præcis som dig hertil aften - er selv 29+3. Har siddet en halv time i sofaen (plejer at virke), men har mærket meget lidt, så er i tvivl om det er baby eller ej. Jeg er vant til meget meget liv - men har besluttet mig for lige at se tiden an..

Ok jeg er glad for at jeg ikke er den eneste Jeg ser osse tiden an og hvis det bliver markant mindre, så må jeg jo bare ringe til Fg og høre ad eller noget...

Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

6800 skriver:

hvis du har mærket lidt liv i dag ville jeg ikke være så bekymret, der er stille dage, især jo længere man kommer i graviditeten...der er jo ikke helt så meget plads, og de sover længere tid af gangen....

Men ja prøv med en gang isvand, og læg dig og slap af...

Ok mange tak Det vil jeg prøve

Knus Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

Tulle28

NR3ønskebarn skriver:

Sussie 27+4

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt - det siger de også til dig på FG. Så ring da - så får du også lidt ro i sindet:-)

Knus Tulle

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Tulle28 skriver:

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt - det siger de også til dig på FG. Så ring da - så får du også lidt ro i sindet:-)

Knus Tulle

Ok mange tak Du har nok ret

Anmeld

21. august 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Jeg er selv 27+3 i dag - og mærker hellere ikke så meget liv som for nogle uger siden - men når han så ENDELIG lader mærke fra sig, så er det virkelig osse kraftige spark eller slag..

For nogle uger siden, mærkede jeg ham hver aften - men nu er det mere hen over hele dagen.. Men nogen dage, kan han godt lade helt vær´ med at sparke hans Mor..

Jeg snakkede med min læge om det, og hun sagde at det var meget normalt at barnet havde små slap-af dag, hvor der ikke blevt sparkede så meget i maven.. MEN selvfølgelig, hvis du ikke mærker h*n i et helt døgn, så ville jeg personligt ringe til FG

Kramsen Rikke

P.s Jeg føler tilgengæld, at bettemanden sidder med navlestregen mellem hans hænder - og snor den hver sin vej . Ligesom der er en der snorer rundt på ALT inde i maven, MEGET underlig følelse - kan jeg sige dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.