Kristina fra Dum skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

LotteN

Eva. skriver:

I hvert fald så har mit liv ikke ligefrem været præget af ro, men mon ikke det hele falder på plads... god weekend søde...

ej, jeg vidste heller ikke du havde en kæreste.. hvor er det dog en lædelig nyhed at falde over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Svei

LotteN skriver:

ej, jeg vidste heller ikke du havde en kæreste.. hvor er det dog en lædelig nyhed at falde over

Ja...det er rigtig dejligt...han er en kæmpe støtte og børnenes bedste ven...Bertram sagde den anden dag at han var bange for at Marco bedre kunne lide mig end ham....så kært, han er bange for at miste Marco til mig og ikke omvendt...de ved dog ikke vi er kærester endnu, da jeg synes der skal gå noget tid..

Anmeld

20. august 2010

LotteN

Eva. skriver:

Ja...det er rigtig dejligt...han er en kæmpe støtte og børnenes bedste ven...Bertram sagde den anden dag at han var bange for at Marco bedre kunne lide mig end ham....så kært, han er bange for at miste Marco til mig og ikke omvendt...de ved dog ikke vi er kærester endnu, da jeg synes der skal gå noget tid..

hvor er det dog bare helt fantastisk - er bare så glad ¨på dine vegne..!

Der er heller ikke nogen grund til at sige det for tidligt, his nu det ikke skulle holde (hviklet det selvfølgeig gør

Anmeld

20. august 2010

Mor-til-asta-09

old news

Men så længe hun bliver lykkelig, så skal det nok gå

Anmeld

20. august 2010

Halbschön

Nemlig, old news.. Men ja, bare de blir lykkelige..

Bjarne - hans børn har mine brødre gået i folkeskole med. De er 18 og 20.. Lidt underligt at man kender ham, for sådan som han er fremstillet i serien, sådan virkede han ikke dengang..

Anmeld

21. august 2010

Svei

LotteN skriver:

hvor er det dog bare helt fantastisk - er bare så glad ¨på dine vegne..!

Der er heller ikke nogen grund til at sige det for tidligt, his nu det ikke skulle holde (hviklet det selvfølgeig gør

Ja, det er rigtig dejligt....og lige præcis, synes ikke de skal møde alle mulige kærester...han  er så den første kæreste jeg har haft siden jeg blev selv...og har kendt ham i 9 mdr....men der må gerne gå et år endnu før vi er kærester for dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.