Kristina fra Dum skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Svei

starsofheaven skriver:

Hej Eva, Undskyld men havde du ikke en mand? du skriver kæreste? hvad er der nu blevet af det?

Næ...har ikke haft en mand eller kæreste i 3½ år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Barbamama

Eva. skriver:

Aner ikke hvem det er, men dejligt når mennesker skal giftes...har lige fortalt min kæreste at han skal fri til mig en dag og han sagde han allerede vidste hvordan-griner.

ihhh har du fået en kæreste??? Det er da meget nyt er det ikke?

Anmeld

20. august 2010

Svei

michella80 skriver:

ihhh har du fået en kæreste??? Det er da meget nyt er det ikke?

Tjo...mødte ham sidst i nov, og så var vi sammen nogle måneder men kunne ikke undvære hinanden...

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Eva. skriver:

Tjo...mødte ham sidst i nov, og så var vi sammen nogle måneder men kunne ikke undvære hinanden...

ej hvor godt! Nå det er gået forbi min næse

Anmeld

20. august 2010

Svei

michella80 skriver:

ej hvor godt! Nå det er gået forbi min næse

Jamen, jeg har heller ikke været så meget på....er sket en del, men nu tror jeg på det hele lysner...

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Eva. skriver:

Jamen, jeg har heller ikke været så meget på....er sket en del, men nu tror jeg på det hele lysner...

nej okay

Ja alt kan se lidt lysere ud når der er en mand der sætter et smil på ens læber!

Anmeld

20. august 2010

BabyStella!

22 og 44 år... ja, som der allerede er blevet sagt herinde; Håber da de blir´ lykkelige

Anmeld

20. august 2010

Svei

michella80 skriver:

nej okay

Ja alt kan se lidt lysere ud når der er en mand der sætter et smil på ens læber!

I hvert fald så har mit liv ikke ligefrem været præget af ro, men mon ikke det hele falder på plads... god weekend søde...

Anmeld

20. august 2010

sarahb

det var jo ham psyko.... det kom hjem til hende om natten og ikke kunne lade hende være....
Jeg er paf, men tror slet ikk hun har nosser til at være en mønster bryder.

Anmeld

20. august 2010

Barbamama

Eva. skriver:

I hvert fald så har mit liv ikke ligefrem været præget af ro, men mon ikke det hele falder på plads... god weekend søde...

tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.