HJÆLP støtte til ryg og bækken.. av av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Mikkel's mor <3

LouiseNielsen skriver:

Det er i hvert fald til kæmpe stor hjælp..... Men desværre så er der bare tit sååååå lang ventetid, så jeg fik afvide jeg skulle købe en selv og det gjorde jeg.... Den er dyr, men alle pengene værd....

Gav lige knap 1000 kr for min, men du kan få den for 400 kr hvis du vil have den.....

Jeg vågnede når jeg sku vende mig om natten, og jo større maven blev, jo sværre fik jeg ved at vende mig. Jeg ku opleve at mit bækken simpelthen låste sig fast og jeg kunne INTET! Men igen hjalp lagnet mig....

Derudover skal du tænke på du ikke sidder i, skræderstilling, du må ikke støvsuge, når du sætter dig ind i bilen skal du løfte begge ben på en gang og vende dig ind i bilen. Igen her er glidelagnet et hit.... Du skal faktisk hele tiden tænke på at du skal sprede dine ben mindst muligt og dreje mindst muligt i bækken og lenden.... Og jeg kan kun sige du skal tænke over det, for ellers bøder du for det bagefter. Min ældste søn er 3 år gammel, og den yngste er 4 mdr og jeg har døjet med mine bækkensmerter efter begge graviditeter. Nåede ik at slippe af med dem inden jeg blev gravid igen, og har fået afvide af min læge jeg ikke skal regne med nogensinde at slippe 100% for dem.....

da jeg arbejdede med ældre, brugte vi alm. plastic poser, hviket også var utrolig godt.. prøver jeg lige til en start og funger det vender jeg helt sikkert tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

LouiseNielsen

Jennifer skriver:

da jeg arbejdede med ældre, brugte vi alm. plastic poser, hviket også var utrolig godt.. prøver jeg lige til en start og funger det vender jeg helt sikkert tilbage..

Go ide..... Held og lykke med det!!

Anmeld

20. august 2010

Mikkel's mor <3

LouiseNielsen skriver:

Go ide..... Held og lykke med det!!

Mange  tak..

Kæresten tager det bare med en smil og siger " du er jo van til smerte" (er kickboxer, så brækker tit ribben, tær osv..) puha de kære mænd skulle prøve det..

Anmeld

21. august 2010

LouiseNielsen

Jennifer skriver:

Mange  tak..

Kæresten tager det bare med en smil og siger " du er jo van til smerte" (er kickboxer, så brækker tit ribben, tær osv..) puha de kære mænd skulle prøve det..

Jeg har også haft brækket forskellige ting på kroppen, men intet kan måle sig med mit bækkenløsning.....

Anmeld

22. august 2010

Mikkel's mor <3

LouiseNielsen skriver:

Jeg har også haft brækket forskellige ting på kroppen, men intet kan måle sig med mit bækkenløsning.....

Ja lige præcis.. har godt nok heller ikke prøvet noget værre..

Anmeld

24. august 2010

mortilnoahogmelina

Hej 

Jeg har os måtte købe et sådan bælte da jeg os døjer med bækkenløsning , jeg vil sie det sådan hvis du bruger det hver eneste dag så hjælper det , men springer du bare en dag over ude n det , så vender smerterne tilbage i stor stil det er simpelthen for færdeligt , så jeg tror da jeg vil prøve det der med en plastic pose , det var da en billigere løsning i hvertfald . 

- men husk virkelig hvordan du tager benene ud af sengen , hvis du allerede der gør det forkert , så fik jeg selv stærke smerter , og støvsuge det er helt slut . det er lidt svært at tro , når man altid har været vant til at gøre det , men det er bare ik mligt længere

Jeg synes min graviditet virker helt uoverskuelig lige nu , er kun 21+4  

Der er dælme langtid endnu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.