Jennifer skriver:
Mange tak for svar,
det vil jeg snakke med hende om..
ellers vender jeg tilbage.
Det er i hvert fald til kæmpe stor hjælp..... Men desværre så er der bare tit sååååå lang ventetid, så jeg fik afvide jeg skulle købe en selv og det gjorde jeg.... Den er dyr, men alle pengene værd....
Gav lige knap 1000 kr for min, men du kan få den for 400 kr hvis du vil have den.....
Jeg vågnede når jeg sku vende mig om natten, og jo større maven blev, jo sværre fik jeg ved at vende mig. Jeg ku opleve at mit bækken simpelthen låste sig fast og jeg kunne INTET! Men igen hjalp lagnet mig....
Derudover skal du tænke på du ikke sidder i, skræderstilling, du må ikke støvsuge, når du sætter dig ind i bilen skal du løfte begge ben på en gang og vende dig ind i bilen. Igen her er glidelagnet et hit.... Du skal faktisk hele tiden tænke på at du skal sprede dine ben mindst muligt og dreje mindst muligt i bækken og lenden.... Og jeg kan kun sige du skal tænke over det, for ellers bøder du for det bagefter. Min ældste søn er 3 år gammel, og den yngste er 4 mdr og jeg har døjet med mine bækkensmerter efter begge graviditeter. Nåede ik at slippe af med dem inden jeg blev gravid igen, og har fået afvide af min læge jeg ikke skal regne med nogensinde at slippe 100% for dem.....
Anmeld