HJÆLP støtte til ryg og bækken.. av av :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Mikkel's mor <3

HJÆLP har simpelthen så ondt i rygggen grundet begyndene bækkenløsning, at jeg ikke kan gå eller noget som helt, det trækker langt ned i mine ben.. av  
har enten hørt eller læst at krykker kan aflaste? men passer det ?! vi har nemlig nogen liggende hjemme. som jeg ville kunne tage i brug. eller nogen der har andre gode råd ? er er bare ikke til at holde ud med den smerte, ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv..
please hjæp..!

Jennifer 23+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg døjede også utrolig meget med bækkensmerter, så var til fysioterapeut, og fik et "bælte" jeg kunne spænde omkring hoften, for at holde lidt sammen på det. Tror det kostede 349 kr. Og jeg syntes at det var skønt at jeg kunne have det på under bukserne uden at man kunne se det.

Anmeld

20. august 2010

LouiseNielsen

Jennifer skriver:

HJÆLP har simpelthen så ondt i rygggen grundet begyndene bækkenløsning, at jeg ikke kan gå eller noget som helt, det trækker langt ned i mine ben.. av  
har enten hørt eller læst at krykker kan aflaste? men passer det ?! vi har nemlig nogen liggende hjemme. som jeg ville kunne tage i brug. eller nogen der har andre gode råd ? er er bare ikke til at holde ud med den smerte, ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv..
please hjæp..!

Jennifer 23+4

Også kan jeg klart anbefale et glidelagen til sengen.....

Jeg havde rigtig meget bækken/ryg smerter under mine graviditeter, grundet en ulykke for år tilbage.... Jeg har været indlagt til aflastning begge graviditeter når mine smerter har været aller værst.....

Jeg blev anbefalet et glidelagen, men der er så lang ventetid på dem ved hjælpemiddelcentralen at jeg ik ku få en, så købte selv en.... Spørg din Jm om en, og kan du ik få en så vend tilbage til mig, så kan du købe min....

Anmeld

20. august 2010

g.seerup

har selv været ved ergoterapien på sygehuset idag efter henvisning fra min jordemor, og har lånt et glidestykke til sengen, og et bælte..

Så synes du skal kontakte din jordemor og få en henvisning.

Anmeld

20. august 2010

Mikkel's mor <3

Benjamin09 skriver:

Jeg døjede også utrolig meget med bækkensmerter, så var til fysioterapeut, og fik et "bælte" jeg kunne spænde omkring hoften, for at holde lidt sammen på det. Tror det kostede 349 kr. Og jeg syntes at det var skønt at jeg kunne have det på under bukserne uden at man kunne se det.

vil prøve at forføre mig ad.. tak..
det er mere eller ligeså meget fordi at jeg skal til 70-års fødselsdag imorgen. så det måtte gerne være en hurtig løsning, derfor jeg tænkte at krykker måske kunne bruges. ?

men vil helt klart overveje det bælte der.. 1000 tak for svar

Anmeld

20. august 2010

Mikkel's mor <3

LouiseNielsen skriver:

Også kan jeg klart anbefale et glidelagen til sengen.....

Jeg havde rigtig meget bækken/ryg smerter under mine graviditeter, grundet en ulykke for år tilbage.... Jeg har været indlagt til aflastning begge graviditeter når mine smerter har været aller værst.....

Jeg blev anbefalet et glidelagen, men der er så lang ventetid på dem ved hjælpemiddelcentralen at jeg ik ku få en, så købte selv en.... Spørg din Jm om en, og kan du ik få en så vend tilbage til mig, så kan du købe min....

Mange tak for svar, det vil jeg snakke med hende om.. ellers vender jeg tilbage.

Anmeld

20. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Jennifer skriver:

Mange tak for svar, det vil jeg snakke med hende om.. ellers vender jeg tilbage.

Ellers bare sig til, for jeg bruger ikke mit længere, så det kan du godt få billigt.

Anmeld

20. august 2010

Mikkel's mor <3

g.seerup skriver:

har selv været ved ergoterapien på sygehuset idag efter henvisning fra min jordemor, og har lånt et glidestykke til sengen, og et bælte..

Så synes du skal kontakte din jordemor og få en henvisning.

Tak for svar. det vil jeg gøre..

Anmeld

20. august 2010

Mikkel's mor <3

Benjamin09 skriver:

Ellers bare sig til, for jeg bruger ikke mit længere, så det kan du godt få billigt.

Det vil jeg gøre..

Anmeld

20. august 2010

LouiseNielsen

Jennifer skriver:

Det er i hvert fald til kæmpe stor hjælp..... Men desværre så er der bare tit sååååå lang ventetid, så jeg fik afvide jeg skulle købe en selv og det gjorde jeg.... Den er dyr, men alle pengene værd....

Gav lige knap 1000 kr for min, men du kan få den for 400 kr hvis du vil have den.....

Jeg vågnede når jeg sku vende mig om natten, og jo større maven blev, jo sværre fik jeg ved at vende mig. Jeg ku opleve at mit bækken simpelthen låste sig fast og jeg kunne INTET! Men igen hjalp lagnet mig....

Derudover skal du tænke på du ikke sidder i, skræderstilling, du må ikke støvsuge, når du sætter dig ind i bilen skal du løfte begge ben på en gang og vende dig ind i bilen. Igen her er glidelagnet et hit.... Du skal faktisk hele tiden tænke på at du skal sprede dine ben mindst muligt og dreje mindst muligt i bækken og lenden.... Og jeg kan kun sige du skal tænke over det, for ellers bøder du for det bagefter. Min ældste søn er 3 år gammel, og den yngste er 4 mdr og jeg har døjet med mine bækkensmerter efter begge graviditeter. Nåede ik at slippe af med dem inden jeg blev gravid igen, og har fået afvide af min læge jeg ikke skal regne med nogensinde at slippe 100% for dem.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.