Stem på sidste medlem i Sukkerchok, hvem syntes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

FrkT

Stephanie synes jeg både synger godt og passer godt ind i gruppen. Hun kan give deres stil et lidt mere råt look.

Synes slet ikke Sandra passer ind, og så har hun en kedelig stemme, hun synger godt teknisk, men ingen personlighed i hende stemme efter min mening 

Synes også Simone er fed og kunne passe godt ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

4kløver

line melias mor skriver:

simone. hun har en skøn stemme,en fed udståling og så syntes jeg hun passer godt ind i gruppen

jep også får hun ET MEGET STORT 5 TAL

Anmeld

20. august 2010

otlitrom

4kløver skriver:

jep også får hun ET MEGET STORT 5 TAL

Anmeld

20. august 2010

bagger26

Jeg har stemt på Shila, hun er den eneste ud af dem alle sammen jeg kan forstille mig i bandet..

Anmeld

21. august 2010

N&J

Altså får de (sukkerchok) ikke den endelige afgørelse.. hvad nu hvis "vi" vælger en som de bare ikke syntes det skulle være.. nogen der ved det??

Anmeld

21. august 2010

bagger26

N&J skriver:

Altså får de (sukkerchok) ikke den endelige afgørelse.. hvad nu hvis "vi" vælger en som de bare ikke syntes det skulle være.. nogen der ved det??

Det vil jeg da håbe, det er jo svært for seerene at vide om de har kemi sammen, og det burde da være rimelig vigtigt..

Anmeld

21. august 2010

N&J

bagger26 skriver:

Det vil jeg da håbe, det er jo svært for seerene at vide om de har kemi sammen, og det burde da være rimelig vigtigt..

Ja, det må man da håbe.. ellers går der nok ikke lang tid før der kommer en ny udskiftning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.