Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Jeg synes Emily er den der synger bedst - og så kan hun huske teksten!! Synes også hendes stil passer godt til gruppen. Simone er også god, men synes måske ikke hun passer så godt ind i gruppen. Det var bare min holdning!!
Jeg synes Emily er den der synger bedst - og så kan hun huske teksten!! Synes også hendes stil passer godt til gruppen. Simone er også god, men synes måske ikke hun passer så godt ind i gruppen.
Det var bare min holdning!!
Emily.
Helt enig, hende har jeg også stemt. Endda for flere timer siden, så jeg efteraber ikke Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Emily. Helt enig, hende har jeg også stemt. Endda for flere timer siden, så jeg efteraber ikke Lisbeth
HA HA HA....EN ABE-KAT, er du!!! Vi plejer jo også at være enige, ja vi gør! I hvert fald om musik....og mode og sådan!
Ni-ko-li-ne skriver: Stephanie.... fordi hun KAN synge! (og fordi vi sad i elevrådet sammen på Novo Nordisk)
Stephanie.... fordi hun KAN synge!
(og fordi vi sad i elevrådet sammen på Novo Nordisk)
Enig jeg har også stemt på Stephanie, fordi hun kan synge.
Hun var den eneste der gav mig gåsehud, så hende blev det
Jamen det ser ud til indtil videre at være Sandra og Stephanie der er favoritterne for de fleste..
N&J skriver: Jeg syntes Sandra har en fed dyb stemme, og så ændrede hun sangen.. men også Simone og Stephanie havde vildt gode stemmer..
Jeg syntes Sandra har en fed dyb stemme, og så ændrede hun sangen..
men også Simone og Stephanie havde vildt gode stemmer..
Lige mine ord...
twinboys skriver: Lige mine ord...
N&J skriver:
Man skal aldrig sige aldrig, men sjælden det lykkes at bryde igennem med en ny pige i gruppen. Synes personligt at de "bare" skal være de to faste.
Bare se Sugar Babes og D. Child - de måtte skifte ud hele tiden..
Men vi håber for deres skyld
Simone eller staphanie synes jeg.
Har stemt staphanie.
- Sandra synger også godt, men way way dramatisk og musical agtigt, det skal være lidt mere poppet til sådan en gruppe synes jeg.
simone. hun har en skøn stemme,en fed udståling og så syntes jeg hun passer godt ind i gruppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128