Caroline86 skriver:
at være mor!
There, I said it!
Laura har altid været et fantastisk nemt, kærligt og dygtigt barn - og det er hun da stadig - men nu synes jeg virkelig det begynder at blive hårdt at forstå hendes behov!
Hun er lige fyldt 6 mdr. og jeg har, i de her dage, en helt ulykkelig baby herhjemme... Ikke hele tiden, for hun er stadig, inderst inde, den glade, kærlige mus, men hun er SÅ pyller og der skal intet til før hun græder
Hun vil ikke ligge selv! Overhovedet! hun spiser fint nok og er for det meste glad når hun kommer med rundt og opleve verden.
Vi har hele tiden troet det er tænder på vej, for det virker som om hun får jag og hun har tydeligvis noget der generer hende i munden. Det hjælper med kolde bideringe osv, men hun gider dem ikke ret længe af gangen! Sutten bliver mest brugt til at tygge på... Men der er ingen tænder kommet endnu og det har været on/off i 3 ugers tid nu... Det har været betydeligt værre den sidste uge!
Hun spiser som skrevet fint.. både grød og amning kører som det plejer, men på trods af det og en masse aktivering i form af lege, sange og oplæsning er hun bare ikke tilfreds!
Det er SÅ hårdt og jeg trænger virkelig til at få bekræftet at jeg gør det rigtige og at jeg er en god mor
Hvis de møg tænder da bare kunne bryde igennem så jeg kunne få bekræftet at det ER dem der generer og at det ikke er fordi min lille prinsesse simpelthen ikke får hvad hun har brug for (om det så er aktivering, mad eller andet) 
ØV jeg hader når hun ikke er tilfreds! Jeg ville så gerne kunne tage al ubehag fra hende og tage det på mig selv så hun ikke skal have det skidt!
Beklager det blev så langt og rodet.. tror bare jeg trængte til at buldre en masse af!
Til sidst vil jeg lige tilføje at jeg ikke tror det er et tigerspring... Når hun tager dem plejer hun at opføre sig meget anderledes! 
Tak fordi du læste med!
Knus Caroline som føler sig som en dårlig og utilstrækkelig mor 
Åhh søde Caroline. Lyder fuldstændig som hjemme hos os.
Oven på 16 dage med diarre og et hospitaltsophold tog clara tigerspring og fik to tænder+ sommervarmen. Det var så hårdt. jeg vrælede meget.
og så pludselig fra den ene til den anden dag, sov hun bedre, åd som et svin og tog 1,3 kilo på og jeg synes det gik rimeligt. sådan har det været i ca 3 uger og de sidste 5 dage har hun været mærkelig ( er 33 uger) og så idag bryder hun i gråd af smerte 2 gange hvor hun har bidt i noget legetøj og har ikke spist meget de sidste to dage heller. har været meget pylrer de sidste par dage. Men oplever idag at hun har ondt.
hmm tror det er tænderne i overmunden der driller. jeg gav hende en panodil sup. og lagde hende i seng kl. 20 og hun snorksover. er ikke vild med at give hende det, men det gør også bare ondt at se hende være så ulykkelig.
med alt dette vil jeg bare sige at du er ikke alene og du gør det bedste for din datter. Du kender hende bedst og er den bedste mor for hende.
kh maise