Caroline86 skriver:
Ja, overskriften siger næsten sig selv 
Hvor meget sov/sover Jeres 6 mdr gamle bebser? Og havde de en helt fast rytme? Herhjemme er det stadig ret forskelligt hvornår og hvor meget Laura sover... Hun sover igennem hver nat! Dog vil hun helst ikke i seng før ved 22-tiden, og det synes jeg måske er for sent for hende? Det er rart i den anden ende fordi hun så ikke står så tidligt op
men vi skal jo gerne have en hverdag med skole, arbejde og institution til at passe så det er vel en god idé at rykke døgnet lidt snart?
Nå.. fortæl om Jeres 6 mdr. gamle bebs søvnrytmer 
Knus Caroline
Da Patrick var 6 mrd (er9 år nu) sov han meget forskellige om dagen. Men somregel var han oppe kl. 8.00 (jeg skrev alt ned den gang, fordi jeg ville have en brugsanvisning, hvis jeg nogen skulle få flere børn ha ha ha) - nå men:
8.00 op og risgrød + MME
Formiddagslur kl. 10.30-11-30 og så frokost risgrød og MME.
Igen kl. 13.30 til 15.30 ca - og eftermiddagsmælk og frugtmos, men her kunne det være meget forskelligt, fordi vi tog ud og besøgte familien, venner eller tog i indkøbscentre. Så sov han i bilen eller i barnevognen, når vi kørte rundt..
Så fik han kartoffelmos kl. 17.30 sammen med os, og så sov han på mig i sofaen kl. 18.00-18.30, mens manden klarede opvasken.
I bad kl. 19.00 og godnat flaske derefter. Han sov fra 20.30 til 8.00 næste dag.
Anmeld