Stem på min veninde som tredje medlem af sukkerchok:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Stumpen

SpunkenJo skriver:

Mindst ligeså åndsvagt efter min mening.

Man ska vel vinde fordi man er den rette, og ike fordi man har flest venner/veninder.....

Helt enig, men der er der bare aldrig nogen der siger noget, så synes lige at trådstarter skulle have et nogenlunde venligt ord med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

FrkT

Stumpen skriver:

Det er vel ikke værre end alle de fotokonkurrencer man melder sine børn til og derefter beder folk om at stemme på herinde..

Nej det er jeg enig med dig i, men det synes jeg egentlig også er ret usmageligt... og det er ikke ment mod nogen bestemt, synes bare man skal vinde ærligt hvis man skal vinde.

Anmeld

20. august 2010

FrkT

SpunkenJo skriver:

At opfordre folk til at stemme.

Så er det jo unfair konkurrence

syns nemlig du har helt ret. Har gjort som dig :p

Hehe godt nok så  Og ja, det er det nemlig

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Stumpen skriver:

Helt enig, men der er der bare aldrig nogen der siger noget, så synes lige at trådstarter skulle have et nogenlunde venligt ord med på vejen

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

FrkT skriver:

Hehe godt nok så  Og ja, det er det nemlig

Så enig

Anmeld

20. august 2010

line melias mor

altså folk bliver jo ikke presset til at stemme på hendes veninde. så det er nok bare en opfordring hvis folk syntes hun er god.

Anmeld

20. august 2010

Lillefe

Jeg har også oprettet et indlæg hvor jeg sagde til folk om de ikke ville stemme på mit sommer billede, men skrev også at de slet ikke var tvunget til at stemme på mit Da man jo selv vælger hvis man bedre kan lide andre

Jeg har stemt også på den jeg bedst kunne lide, men det vil jeg ikke sige hvem er

Anmeld

20. august 2010

Lillefe

line melias mor skriver:

altså folk bliver jo ikke presset til at stemme på hendes veninde. så det er nok bare en opfordring hvis folk syntes hun er god.

enig

Anmeld

21. august 2010

Mig med maven

Jeg må indrømme at jeg har stemt, og også på din veninde, men egentlig ikke fordi hun har den største stemme. Hun er jo på ingen måde dårlig, men jeg mener der er nogen der er bedre. (det er svært at høre hvore gode og dårlige de er ud fra 1 min, og en enkelt sang!) Der i mod mener jeg også at hun er den der ville passe bedst ind i gruppen, det er det jeg har teget mit valg ud fra. Stemte dog inden jeg så dette indlæg.

Held og lykke med hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.