Stem på min veninde som tredje medlem af sukkerchok:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

FrkT

qp skriver:

Uhh jeg bryder mig ikke om indlæg som dette hvor folk blot stemmer for, at hjælpe og stemmen ikke bliver det afgørende element i hvorfor man stemmer

Jeg har stemt, men dog ikke på din veninde da jeg mener der er nogle der er langt bedre end hende

Lige præcis.

Jeg synes også sådanne indlæg som dette er ærgelige og faktisk lidt snyd... og jeg har også stemt, men på den jeg synes var bedst, og det var heller ikke din veninde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

o0sus0o

men synes hun høre ind under en af de bedste synes jeg..

Anmeld

20. august 2010

Susan1978

qp skriver:

Uhh jeg bryder mig ikke om indlæg som dette hvor folk blot stemmer for, at hjælpe og stemmen ikke bliver det afgørende element i hvorfor man stemmer

Jeg har stemt, men dog ikke på din veninde da jeg mener der er nogle der er langt bedre end hende

jeg har heldigvis også stemt før jeg blev påvirket af alle sådanne indlæg også fra facebook..

der ville min kusine have jeg skulle stemme på hendes veninde.. men jeg har stemt og på den jeg bedst kunne lide.

bech hannibal - held og lykke med din veninde.  lad hende vinde på ærlig vis.

Anmeld

20. august 2010

bagger26

Jeg har også stem på den jeg syntes var bedst.. Jeg har stemt ud fra hvem der synger rigtig godt, men bestemt også udfra ustråling og den som jeg syntes vil passe bedst ind i gruppen.

Der er mange af dem der synge godt, men som jeg bare ikke lige kan se som en del af sukkerchok, og det syntes jeg da også er vigtig..

Så min stemme faldt på Shila, syntes hun synger rigtig godt, og hun er den eneste som jeg syntes passer ind i gruppen....

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

FrkT skriver:

Lige præcis.

Jeg synes også sådanne indlæg som dette er ærgelige og faktisk lidt snyd... og jeg har også stemt, men på den jeg synes var bedst, og det var heller ikke din veninde....

Det er usportsligt efter min mening

Anmeld

20. august 2010

FrkT

SpunkenJo skriver:

Det er usportsligt efter min mening

Hvad er usportslig? At jeg stemte på den jeg ærligt synes var bedst? Eller at hun har lagt indlægget herind og bedt os stemme på hendes veninde?

Anmeld

20. august 2010

Stumpen

Det er vel ikke værre end alle de fotokonkurrencer man melder sine børn til og derefter beder folk om at stemme på herinde..

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

FrkT skriver:

Hvad er usportslig? At jeg stemte på den jeg ærligt synes var bedst? Eller at hun har lagt indlægget herind og bedt os stemme på hendes veninde?

At opfordre folk til at stemme.

Så er det jo unfair konkurrence

syns nemlig du har helt ret. Har gjort som dig :p

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Stumpen skriver:

Det er vel ikke værre end alle de fotokonkurrencer man melder sine børn til og derefter beder folk om at stemme på herinde..

Mindst ligeså åndsvagt efter min mening.

Man ska vel vinde fordi man er den rette, og ike fordi man har flest venner/veninder.....

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Stumpen skriver:

Mindst ligeså åndsvagt efter min mening.

Man ska vel vinde fordi man er den rette, og ike fordi man har flest venner/veninder.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.