Laulund87 skriver:
Mine svigerforældre skulle have deres tre skønne, hvide schæfere passet på denne pension mens de var på ferie på Bornholm.
En time efter bliver de ringet op at to af hundene er stukket af fordi de med det samme er blevet lukket ud i en gård, hvor de jo aldrig har været før
De burde jo være lukket inde i et rum sammen til de lige havde vænnet sig til stedet!
Nå, men den ene hund bliver fundet hurtigt, men den anden er stadig væk(ca 1 måned siden nu)
De har ikke villet betale erstatning for hunden selvom de er forpligtet til det, da hundene var i deres varetægt!
Min svigerfar ringer så derud i dag og siger at de vil modtage brev fra advokat vedrørende erstatning. Pludselig vil de godt betale!
Nu kommer det underlige så; En halv time efter min svigerfar har snakket med pensionen bliver han ringet op derude fra at hunden pludselig er blevet set i området
Han får lige hurtigt navnet på manden der skulle have set hunden og han skynder sig at søge på navnet og finder et nr.
Han har da overhovedet ikke set skyggen af hunden, siger han
Så nu håber vi de får en ordentlig erstatning og et meget dårligt ry
Hold da op.
Nej de skal da helt sikkert ikke anbefales... det lyder da fuldstændig åndsvagt, håber de kommer til at betale..