Birkehøj dyreklinik..Anbefales IKKE!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.693 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Laulund87

Mine svigerforældre skulle have deres tre skønne, hvide schæfere passet på denne pension mens de var på ferie på Bornholm.

En time efter bliver de ringet op at to af hundene er stukket af fordi de med det samme er blevet lukket ud i en gård, hvor de jo aldrig har været før De burde jo være lukket inde i et rum sammen til de lige havde vænnet sig til stedet!

Nå, men den ene hund bliver fundet hurtigt, men den anden er stadig væk(ca 1 måned siden nu)

De har ikke villet betale erstatning for hunden selvom de er forpligtet til det, da hundene var i deres varetægt!

Min svigerfar ringer så derud i dag og siger at de vil modtage brev fra advokat vedrørende erstatning. Pludselig vil de godt betale!

Nu kommer det underlige så; En halv time efter min svigerfar har snakket med pensionen bliver han ringet op derude fra at hunden pludselig er blevet set i området

Han får lige hurtigt navnet på manden der skulle have set hunden og han skynder sig at søge på navnet og finder et nr. 

Han har da overhovedet ikke set skyggen af hunden, siger han

Så nu håber vi de får en ordentlig erstatning og et meget dårligt ry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Faith

Øv sikke en dum oplevelse

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

smillaluna skriver:

Øv sikke en dum oplevelse

Rigtig meget Vi er ret sikre på at hun har fået stød af et kraftigt hegn de bruger til hestene og måske druknet i et vandhul, dem er der mange af i området 

Anmeld

19. august 2010

Faith

Laulund87 skriver:

Rigtig meget Vi er ret sikre på at hun har fået stød af et kraftigt hegn de bruger til hestene og måske druknet i et vandhul, dem er der mange af i området 

Nej da! Hvor frygteligt. Det giver mig helt myrekryb.

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

smillaluna skriver:

Nej da! Hvor frygteligt. Det giver mig helt myrekryb.

Ja så forfærdeligt. Vi er næsten sikre på det med stød for hun blev set en del i starten og hun var helt forvirret og dem hun er vant til, kunne ikke kalde hende til sig

Anmeld

19. august 2010

Faith

Laulund87 skriver:

Ja så forfærdeligt. Vi er næsten sikre på det med stød for hun blev set en del i starten og hun var helt forvirret og dem hun er vant til, kunne ikke kalde hende til sig

Nej altså stakkels hund! Håber det ender med at dine svigerforældre får erstatning, selvom det jo på ingen måde kan erstatte deres hund.

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

smillaluna skriver:

Nej altså stakkels hund! Håber det ender med at dine svigerforældre får erstatning, selvom det jo på ingen måde kan erstatte deres hund.

Det kan det ikke, men måske lidt retfærdighed

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

Sådan noget svineri og mangel på ansvar. Jeg håber i finder den eller at den i det mindste ikke har lidt

Anmeld

19. august 2010

Laulund87

Mussen2 skriver:

Sådan noget svineri og mangel på ansvar. Jeg håber i finder den eller at den i det mindste ikke har lidt

Havde de bare taget ansvar, men de prøver bare at sno sig udenom

Anmeld

19. august 2010

Faith

Laulund87 skriver:

Havde de bare taget ansvar, men de prøver bare at sno sig udenom

Meget dårlig reklame for deres hundepension!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.