hvad er du til?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Sommerfuglelarven

Udfra hvordan jeg har det nu, og har haft det altid, så er jeg kun til mænd - jeg har dog kysset med piger da jeg var yngre, men det tænder mig slet ikke, og tanken om sex med en anden kvinde, den er decideret frastødende for mig (hvad andre gør, er helt op til dem og generer mig ikke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

saxa

BlyViol skriver:

er du så ik også til begge dele?? for har det som dig.. kunne ikke udelukke det, HVIS det af en eller anden årsag skulle ske at manden og jeg gik fra hinanden, men lige nu er det mænd, eller MAND

Jo stemte også at jeg var til begge køn Glemte jeg vist at skrive..

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

Sommerfuglelarven skriver:

Udfra hvordan jeg har det nu, og har haft det altid, så er jeg kun til mænd - jeg har dog kysset med piger da jeg var yngre, men det tænder mig slet ikke, og tanken om sex med en anden kvinde, den er decideret frastødende for mig (hvad andre gør, er helt op til dem og generer mig ikke)

jamen det er jo også det de fleste tænker

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

saxi skriver:

Jo stemte også at jeg var til begge køn Glemte jeg vist at skrive..

var helt bange for jeg var HELT alene om det

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

Jamen jeg er kun til mænd   Har som ung lavet lidt med en veninde , men nok mest for nysgerrighedens skyld , følte mig ikke tiltrukket af hende ..  Skulle jeg pludselig føle mig tiltrukket af en kvinde , så skulle det da afprøves   Har dog ikke mødt hende endnu

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

Muffi . skriver:

Jamen jeg er kun til mænd   Har som ung lavet lidt med en veninde , men nok mest for nysgerrighedens skyld , følte mig ikke tiltrukket af hende ..  Skulle jeg pludselig føle mig tiltrukket af en kvinde , så skulle det da afprøves   Har dog ikke mødt hende endnu

you never know jeg blev ret overrasket da jeg lige pludselig godt kunne mærke at det ik bare var for sjov længere.. og holdt det hemmeligt længe, da jeg var pisse flov over det og troede jeg KUN var til piger, men det vidste sig jo ikke at være helt rigtigt

Anmeld

19. august 2010

rasser32

Tror mange piger har kysset eller lavet noget med en anden pige

Ikke ret mange mænd har, ellers så vil de ikke sige det

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

BlyViol skriver:

you never know jeg blev ret overrasket da jeg lige pludselig godt kunne mærke at det ik bare var for sjov længere.. og holdt det hemmeligt længe, da jeg var pisse flov over det og troede jeg KUN var til piger, men det vidste sig jo ikke at være helt rigtigt

Bliver man ikke også sådan lidt forskrækket ?? Og prøver at nægte det i starten ??

Anmeld

19. august 2010

millesofie

jeg har svaret kvinde og kun til mænd.

jeg ved ikke om jeg kunne falde for en kvinde det er jo aldrig sket men ville bestemt ikke afvise det hvis det skete

kærligheden og lystens veje er jo uransagelige

Anmeld

19. august 2010

Sommerfuglelarven

BlyViol skriver:

jamen det er jo også det de fleste tænker

Jeg har flere bi- og homoseksuelle venner, og jeg har absolut INTET imod det, bare de er lykkelige. Men jeg kan ikke se mig selv sammen med en anden kvinde, det er frastødende for mig - men jeg skal ærligt indrømme at, jeg på et tidspunkt tændte lidt på tanken om at tilfredsstille min mand, sammen med en anden kvinde. Men vi gjorde det aldrig, for ligeså hurtigt jeg fik tanken, ligeså hurtigt forsvandt den igen, for pludselig var det totalt turn off for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.