hvad er du til?? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er du til? mænd, kvinder eller begge dele??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.774 visninger
80 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Vidunderligeunger

ja som overskriften lyder, hvad er du til?? 

man kan desværre ikke svare ano, men så vil jeg lægge ud og sige.. jeg er: til begge dele - suprise! det vidste I nok ik hva.

men jeg har kun været sammen med een pige, og er nu i et lykkeligt forhold med en dejlig mand! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

pussepige

Jeg er kun til mænd... Så det stemte jeg..

Anmeld

19. august 2010

Mathilde

Jeg har stemt Kvinde og kun til mænd, men det passer ikke helt...

Jeg er kun til mænd hvad angår parforhold, men jeg har da kysset på flere forskellige piger. Mest for sjov og for at prøve det

Anmeld

19. august 2010

Guldet

Stemt kun til mænd

Anmeld

19. august 2010

saxa

Altså nu vil jeg betegne mig selv som kun at være til mænd (er gift med en af slagsen) Men har kommet sammen med en pige og været sammen med et par stykker i min vilde "ungdom" - er jo stadig ung..  Og vil da ikke kunne udelukke ikke at forelske mig i en kvinde, hvis mit ægteskab skulle briste engang (Hvilket jeg aldrig håber!!)

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

saxi skriver:

Altså nu vil jeg betegne mig selv som kun at være til mænd (er gift med en af slagsen) Men har kommet sammen med en pige og været sammen med et par stykker i min vilde "ungdom" - er jo stadig ung..  Og vil da ikke kunne udelukke ikke at forelske mig i en kvinde, hvis mit ægteskab skulle briste engang (Hvilket jeg aldrig håber!!)

er du så ik også til begge dele?? for har det som dig.. kunne ikke udelukke det, HVIS det af en eller anden årsag skulle ske at manden og jeg gik fra hinanden, men lige nu er det mænd, eller MAND

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

Mathilde skriver:

Jeg har stemt Kvinde og kun til mænd, men det passer ikke helt...

Jeg er kun til mænd hvad angår parforhold, men jeg har da kysset på flere forskellige piger. Mest for sjov og for at prøve det

hehe, det er jo også meget naturligt.. gjorde jeg også i starten, men det var mere end bare sjov, fandt jeg ud af

Anmeld

19. august 2010

rasser32

BlyViol skriver:

ja som overskriften lyder, hvad er du til?? 

man kan desværre ikke svare ano, men så vil jeg lægge ud og sige.. jeg er: til begge dele - suprise! det vidste I nok ik hva.

men jeg har kun været sammen med een pige, og er nu i et lykkeligt forhold med en dejlig mand! 

Jeg er en mand og KUN til kvinder

Kunne ikke forestille mig sammen med en anden mand

Anmeld

19. august 2010

Vidunderligeunger

rasser32 skriver:

Jeg er en mand og KUN til kvinder

Kunne ikke forestille mig sammen med en anden mand

nej det er der vidst MANGE mænd der har det sådan, hvor piger, tror jeg, ik ser det så forfærdeligt at kysse lidt på veninderne i byen

Anmeld

19. august 2010

rasser32

BlyViol skriver:

nej det er der vidst MANGE mænd der har det sådan, hvor piger, tror jeg, ik ser det så forfærdeligt at kysse lidt på veninderne i byen

Har du helt ret i

Ville ha svært ved det med en anden mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.