Sgu og fanden igen idag.....:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

ekzunz

N&J skriver:

Hold da op, hvor er det bare ikke dine dage i denne tid.. syntes godt nok det er en lidt høj selvrisiko. Når det er indbrud, troede jeg de dækkede det, min lillebror fik dækket hans rude, da der var indbrud i hans bil.. 

Jeg har tidligere boet på Amager, og havde flere gange indbrud i vores biler dengang, og jeg har aldrig været ude for at vi selv skulle betale noget som helst, så jeg skal lige ha' undersøgt priser og dækninger rundt omkring idag.

Jeg kunne heldigvis arbejde hjemme idag - jeg tør jo ikke parkere en bil der ikke kan låses på en p-plads hvor de også stjæler viskere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

klmf

Znuzke skriver:

Jeg blev faktisk også noget paf, for vores holdning har altid været at vi hellere vil give lidt mere og så have en lav selvrisiko - det kan jo hurtigt tjene sig hjem, og man får jo ikke brugt sin forsikring når selvrisikoen er så høj.

Hvor er i forsikret henne? Vi havde tidligere Fair forsikring, men ham fra Alm.Brand var ualmindelig dygtig til at sætte dem i et dårligt lys - og så har alm. brand nogle gode børneforsikringer, så det var det vi valgte på - jeg har bare ikke læst det hele grundigt igennem, så jeg kan jo kun blive sur på mig selv....

Jeg synes altså det lyder helt forkert, specielt hvis I har fået rådgivning på det.

Vi har Fomo, men kommer i tanke om at de vistnok kun dækker syd- og østfyn og så vidt jeg husker er det ikke lige der du bor.

Jeg havde Tryg før, men følte mig altid røvrendt, så vi skiftede, da vi købte hus og samlede hele baduljen der.

Anmeld

19. august 2010

saxa

Nej nej nej da...!! Guuud hvor er du uheldig..! Øv

Anmeld

19. august 2010

wamse

Ej for h****** da også, i er da total ramt

Men sikke et forsikringsselskab i har. Jeg har GF og har på en rude en selvrisiko på 1600 og på mit indbo er der ingen selvrisiko.

Anmeld

19. august 2010

pussepige

Det er simpelthen for mig at folk ikke kan holde sig fra andre folks ting.. Blir sgu så sur over sådan noget.

Prøv at ringe til ham her fra gartnernes forsikring.. Er 100% sikker på at du kan spare rigtig mange penge ved at skifte.. Da vi skiftede i sin tid sparede vi 13000 kr om året i forsikringer plus vi blev bedre dækket... Han hedder Jørn Theilgaard tlf 97269618 - 21269618

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

For helvede da Rikke , det fortjener du bare ikke   Sikke en dårlig forsikring i har fået jer :0(  Mener slet ikke vi har selvrisiko på tyveri og hærværk ,,,  I vinters fik vi ny bagrude i den ene bil grundet en fyrværkeri skade kvit og frit igennem vores forsikringsselskab . Kan kun anbefale tryg , de er på pletten til at hjælpe hver gang og vi kan ikke forsikres billigere andre steder   til dig .

Anmeld

19. august 2010

isimaven

aj noget p..
alm. brand forsikring er også bare så lousy... vi er lige hoppe over til et andet selskab efter at de fandt en mode hvorpå de ikke skulle betale vores skade pa 38.000 her i december efter jeg var kørt galt!!! og så fik vi et kæmpe stenslag i ruden her for et par måneder siden og da fandt vi udaf at vi havde en selvrisiko på 5000... skodfirma
men håber da at I får dækket resten
herfra

Anmeld

19. august 2010

Pia.

ej for pokker altså.... - I er da de mest uheldige jeg kender... Der er da grænser for hvor hårdt ramt man kan være over et par dage..

Anmeld

19. august 2010

ekzunz

wamse skriver:

Ej for h****** da også, i er da total ramt

Men sikke et forsikringsselskab i har. Jeg har GF og har på en rude en selvrisiko på 1600 og på mit indbo er der ingen selvrisiko.

Jeg har prøvet at kontakte GF men de vil ikke forsikre den, da man skal have stort kørekort eller bus-kørekort...

Men måske gjensidige kan gøre noget godt for os...

Anmeld

19. august 2010

N&J

Znuzke skriver:

Jeg har tidligere boet på Amager, og havde flere gange indbrud i vores biler dengang, og jeg har aldrig været ude for at vi selv skulle betale noget som helst, så jeg skal lige ha' undersøgt priser og dækninger rundt omkring idag.

Jeg kunne heldigvis arbejde hjemme idag - jeg tør jo ikke parkere en bil der ikke kan låses på en p-plads hvor de også stjæler viskere....

Nej, så kunne det være der også manglede hjul.. 

Forsikringsselskaberne ved vist godt hvornår de kan slippe afsted med at undgå at betale noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.