Sgu og fanden igen idag.....:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. august 2010

ekzunz

Sådan her fandt jeg så min bil imorges i indkørslen, mens min meget venlig mekaniker lavede house-calls og monterede vinduesviskere.....

De har så stjålet radioen, cd-ere og en gps..... Og et hurtigt opkald til Alm. Brand afslørede en selvrisiko på 7.000 kr. på ruden, indboet har jeg ikke tjekket endnu....så jeg skal selv betale hele gildet....

Så nu skal jeg også ha' et nyt forsikringsselskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Dot D

ØV hvor er du uheldig, de er da godt nok efter dig

Anmeld

19. august 2010

Diana...

Ej hold op hvor er i uheldige 

Anmeld

19. august 2010

FrkT

OMG!  Bor du i et meget skidt kvarter? Ellers er der da nogle som konkret går efter jer, virker det til.... ARJ hvor er du da uheldig! Og mega surt med selvrisikoen... den var da også vildt høj!?  

Anmeld

19. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja hold op hvor er du uheldig

Anmeld

19. august 2010

ekzunz

FrkT skriver:

OMG!  Bor du i et meget skidt kvarter? Ellers er der da nogle som konkret går efter jer, virker det til.... ARJ hvor er du da uheldig! Og mega surt med selvrisikoen... den var da også vildt høj!?  

Jeg bor i en lille landsby laaaangt ude på bøh-landet....og Skævinge blev faktisk kåret som Danmarks 2. kedeligste by for nogle år siden...så nej, kvarteret kan vi ikke klage over...

Igår parkerede jeg på en parkeringsplads ved en skole i Birkerød - lige bag ved Hovedgaden, det er vist heller ikke kendt som et skidt kvarter....

Føler mig lidt forfulgt idag...

Anmeld

19. august 2010

Shibby

Eeeej...blev du ikk stiktosset

Hvor er det ærgeligt med din forsikring så du selv skal betale Vi er heldigvis godt dækket ind..

Anmeld

19. august 2010

N&J

Hold da op, hvor er det bare ikke dine dage i denne tid.. syntes godt nok det er en lidt høj selvrisiko. Når det er indbrud, troede jeg de dækkede det, min lillebror fik dækket hans rude, da der var indbrud i hans bil.. 

Anmeld

19. august 2010

klmf

Det var da en latterligt høj selvrisiko Vores er på 500 og det er med kasko.

Øv øv øv, siger jeg bare!

Håber meget at resten af dagen bliver bedre for dig

Anmeld

19. august 2010

ekzunz

lotchen skriver:

Det var da en latterligt høj selvrisiko Vores er på 500 og det er med kasko.

Øv øv øv, siger jeg bare!

Håber meget at resten af dagen bliver bedre for dig

Jeg blev faktisk også noget paf, for vores holdning har altid været at vi hellere vil give lidt mere og så have en lav selvrisiko - det kan jo hurtigt tjene sig hjem, og man får jo ikke brugt sin forsikring når selvrisikoen er så høj.

Hvor er i forsikret henne? Vi havde tidligere Fair forsikring, men ham fra Alm.Brand var ualmindelig dygtig til at sætte dem i et dårligt lys - og så har alm. brand nogle gode børneforsikringer, så det var det vi valgte på - jeg har bare ikke læst det hele grundigt igennem, så jeg kan jo kun blive sur på mig selv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.