Tarmskyldning !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Pia.

Ja nu er jeg nød til at høre... Så her kommer det...

Talte med en veninde i går aftes som fortalte mig at hun rigtig gerne ville have sådan en tarmskyldning - hun havde hørt så godt om det og ville så gerne renses igennem...

Min første tanke var min anden tanke var og jeg kan stadig ikke se idéen i det... Jo den renser og fjerner en masse affaldsstoffer men hvad så bagefter - fylder man så ikke bare tarmene op igen med skidt og møg !!!!

Er der nogen her inde der har prøvet det og gør det ikke pokkers ondt Bare tanken syntes jeg er skræmmende... !!!

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

fit_fys

Jeg har ikke prøvet det, men vil rigtig gerne selv, så jeg hører lige med her

Anmeld

19. august 2010

saxa

Nej har ikke prøvet det - og tør ski heller ikke, for min tanke om det er og bliver

Men omvendt så skulle det jo være rigtig sundt at gøre det et par gange om året.. Og jeg kender en der får det gjort, hun taber sig ligeledes et par kilo ved det hver gang.. Så man er jo godt fyldt op med lort..  Og det er ligesom at svæve over jorden derfra når man kommer ud.. Hun siger endvidere at det er ubehageligt til at starte med, men at det ikke gør ondt..

Anmeld

19. august 2010

Diana...

Jeg kunne ikke selv tænke mig og prøve det hi hi men jeg kunne godt tænke mig min mand gad ha ha  Min ellers lækre mand prutter meget ha ha og jeg er nu overbevist om at grunden til at de lugter så grimt er fordi han har en masse gamle usunde rester til at side der oppe hi hi  

Altså så vidt jeg ved er de særlig gode til folk der har levet meget usunde og vil tabe sig fordi den fjerner alle de usunde møg og renser det helt igennem så man kan starte helt forfra i en sund livstil som også gør at ens tarm så fungere bedre og der så ikke vil samle sig så meget unødvendig møg der oppe. 

Men det skulle være sund for alle og få en skyldning en gang i mellem. 

Knus Diana som slet ikke er sikker men mener jeg har hørt det før. 

Anmeld

19. august 2010

mullesmith2

Jeg har prøvet det fordi jeg døjede rigtig meget med min mave at jeg havde hård mave tit og kolik smerter når luften ikke kunne komme igennem. Jeg syntes det var så vildt dejligt bagefter følte mig rigtig let og lækker på en eller anden måde, og man havde slet ikke lyst til at æde alt muligt usundt fordi man så ville svine sig til igen derinde. Det gjordet heller ikke ondt. Nå man så er færdig skal man bare på toilettet, og når man har siddet der i nogle minutter så er man ret lettet hehe

Jeg kan kun anbefale det især som en kickstarter til en slankekur fx. fordi man ikke har lyst til alt det usunde bagefter og fordi man føler sig dejlig let og lækker efter sådan en omgang.

Anmeld

19. august 2010

klmf

Jeg tror ikke det gør ondt, nok nærmere bare ubehageligt i starten - kunne også forestille mig, man skulle sørge for lige at gå på toilet inden man gik fra klinikken

I Odense har en sygeplejerske, som jeg engang har været studerende hos, en klinik i Rosengårdcentret. Hun er top-professionel, så hvis bare det var en kompetent person, kunne jeg sagtens finde på det. 

Anmeld

19. august 2010

fit_fys

Se dette link, der står lidt om det...

http://coloncare.dk/

Anmeld

19. august 2010

Pia.

T.K. skriver:

Se dette link, der står lidt om det...

http://coloncare.dk/

Tusind tak... Ja der inde lyder det jo som det mest normale man kan vælge... Idéen kan jeg jo godt se, men tanken om det skræmmer mig stadig... Måske man en dag skulle tage at prøve det - det kan jo ikke skade...

Nu lader jeg min veninde gøre det først så kan jeg høre fra hende hvor "slemt" det var...

Knus Pia, der bare ikke bryder sig om tanken, om en slange op i numsen i 45 minutter !!!!

Anmeld

19. august 2010

Lady Marion <3

Jamen jeg overvejede det jo på et tidspunkt hvor jeg har været inde i et af mine sundhedsflip   Gav mig dog til at undersøge alt omkring det og fandt for det første ud af at det er helt overflødigt , og det kan rent faktisk være farligt   Du kan få hul på tarmen og så er du virkelig på spanden .. 

Anmeld

19. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Jamen jeg overvejede det jo på et tidspunkt hvor jeg har været inde i et af mine sundhedsflip   Gav mig dog til at undersøge alt omkring det og fandt for det første ud af at det er helt overflødigt , og det kan rent faktisk være farligt   Du kan få hul på tarmen og så er du virkelig på spanden .. 

Puha - ja det giver jo mening, det med hul på tarmen....  Men på trods af risikoen er der virkelig mange der bruger det - det er jo virkelig kommet på mode...

- Så her kan vi konstatere - Pia er IKKE med på moden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.