Troede lige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

silden85

Jeg er udd. Tandklinikass. og da jeg gik i skole, kom der mange nye ind på vores hold, og alle sammen blevet taget godt i mod, og hver gang jeg skulle på skole igen, var der nogen nye klassen, men alle kunne sammen, ved ikke om du kan bruge det til noget men jeg ville bare lige fortælle hvordan det gik med mine klasse forløb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

saxa

Sejt at du starter mandag!! Jeg havde gjort det samme.. Er sikker på du hurtigt skal falde godt til i den nye klasse..

Kram M - som kender til det at starte i en klasse hvor alle kender alle og ingen kender mig - men har overlevet og kommet godt ind i klassen alligevel..

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

silden85 skriver:

Jeg er udd. Tandklinikass. og da jeg gik i skole, kom der mange nye ind på vores hold, og alle sammen blevet taget godt i mod, og hver gang jeg skulle på skole igen, var der nogen nye klassen, men alle kunne sammen, ved ikke om du kan bruge det til noget men jeg ville bare lige fortælle hvordan det gik med mine klasse forløb

Tak Jeg er bare ikke så social, men håber det blir´ som da jeg gik på handelsskole - der var der nogen man bare klikkede med

Var det nemt for dig og finde arbejde bagefter? Jeg er godt nok ikke begyndt endnu, men har allerede sendt 2 ansøgninger

Anmeld

19. august 2010

Tanni

Jeg synes du skal tage det hold som starter nu, jeg har selv prøvet at komme ind i en klasse som allerede var rystet sammen og blev taget rigtig godt imod, jeg var en del af fællessskabet allerede med det samme det er bare den første dag der skal overståes

Anmeld

19. august 2010

eirene

BabyStella! skriver:

Bare det at du skrev "det skal nok gå" - tror det var lige det, jeg havde brug for at høre

Knus! Og tak! Har taget imod tilbudet og begynder mandag. Nu manden går hjemme pga. manglende ledige stillinger indenfor "det sorte fag", så afleverer han hende ved 9 tiden og alt afhængig af hvordan mit skema kommer til og se ud, så henter jeg hende om eftermiddagen

Det skal nok gå

Det er jeg rigtig glad for. God beslutning og jeg håber du bliver rigtig glad for det.

Pøj pøj med det og stort kram fra mig.

Anmeld

20. august 2010

BabyStella!

silden85 skriver:

Hej!

Har lige modtaget brev fra skolen, og de beder mig skaffe tøj og sko og bøger, men er det virkelig nødvendigt med bøgerne når det kun er grundforløbet? Kan jeg ikke vente, tror du?

Diana 

Anmeld

21. august 2010

BabyStella!

ØV! Må vente til november med og starte på udd. Jeg kan simpelthen ikke skrabe pengene sammen til bøger og tøj inden jeg skal starte

Så jeg må ud ag arbejde lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.