Troede lige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. august 2010

BabyStella!

Hej!

Jeg skulle jo som sagt begynde på tandklinikass. udd. til november, så jeg har søgt lidt arbejde til og få tiden til og gå. Stella er jo begyndt i dagpleje nu, som går kanon, skal jeg lige hilse og sige

MEN! Så ringede skolen i går og spurgte om jeg havde lyst til og begynde idag? Det kunne jeg så ikke, sagde jeg pga. Stella som er ved og blive kørt ind i dagpleje, men så kunne jeg starte mandag. Der var åbenbart en masse som ikke var dukket op...?

Ved sgu ikke, dem som begyndte på det her hold, har jo allerede "fundet sammen" med dem, de klikker med. Og nu havde jeg besluttet mig for at starte stille og roligt op igen, fundet mig til rette med at udd. først begyndte til november, så jeg kunne arbejde nogle timer om dagen imens. (Har fundet lidt rengøringsarbejde et par timer om dagen)

Spurgte manden og han sagde, han var begyndt i skole, hvis det var ham, men jeg er bare ikke så social som ham. Han ville jo bare gå ind i klassen og sige "Her er jeg!" Jeg er måske lidt genert på det område og kunne egentlig godt tænke mig og begynde med nogle andre "nye", men kan oz godt se at hvis jeg begynder nu på mandag, så er jeg færdig med grundforløbet allerede til feb., og kan jo så blive færdig med uddannelsen hurtigere, så projekt baby II kan gå igang

Skal give svar imorgen om jeg vil begynde mandag eller d. 1. nov. Vil jo heller ikke optage pladsen for en anden...

Hmmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

eirene

Jeg ville da også starte nu. Så længe har de vel heller ikke været på skolen så de har nået at starte kliker. Og hvis de har ville de have gjort det alligevel. Det skal nok gå. Tag imod tilbuddet.

Anmeld

19. august 2010

birthee

Jeg ville da også hoppe ud i det, hvis jeg var dig... Det er vel begrænset hvor lang tid det her hold har været igang... Hvor lang tid har din datter været i dagpleje??? Nu ved jeg ikke hvor lang tid den uddannelse tager, men hvis du starter nu, kan du så være færdig til din datter skal i børnehave??? Så er der jo ro der til at give hende en god opstart i bh...

Mvh Birthe

Anmeld

19. august 2010

klmf

Spring da bare på nu!! Det er vel voksne mennesker, der er til at snakke med

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

birthee skriver:

Jeg ville da også hoppe ud i det, hvis jeg var dig... Det er vel begrænset hvor lang tid det her hold har været igang... Hvor lang tid har din datter været i dagpleje??? Nu ved jeg ikke hvor lang tid den uddannelse tager, men hvis du starter nu, kan du så være færdig til din datter skal i børnehave??? Så er der jo ro der til at give hende en god opstart i bh...

Mvh Birthe

Udd. varer ca. 3½ år, alt afhængig af hvor meget merit jeg kan få. Havde slet ikke tænkt på børnehave - der er jo "kun" ca 1½ år til

Nej, jeg begynder mandag Stella har været i dagpleje hele ugen her, og det går kanon, både for hende og mig :p

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

eirene skriver:

Jeg ville da også starte nu. Så længe har de vel heller ikke været på skolen så de har nået at starte kliker. Og hvis de har ville de have gjort det alligevel. Det skal nok gå. Tag imod tilbuddet.

Bare det at du skrev "det skal nok gå" - tror det var lige det, jeg havde brug for at høre

Knus! Og tak! Har taget imod tilbudet og begynder mandag. Nu manden går hjemme pga. manglende ledige stillinger indenfor "det sorte fag", så afleverer han hende ved 9 tiden og alt afhængig af hvordan mit skema kommer til og se ud, så henter jeg hende om eftermiddagen

Det skal nok gå

Anmeld

19. august 2010

NessaXenia

BabyStella! skriver:

Bare det at du skrev "det skal nok gå" - tror det var lige det, jeg havde brug for at høre

Knus! Og tak! Har taget imod tilbudet og begynder mandag. Nu manden går hjemme pga. manglende ledige stillinger indenfor "det sorte fag", så afleverer han hende ved 9 tiden og alt afhængig af hvordan mit skema kommer til og se ud, så henter jeg hende om eftermiddagen

Det skal nok gå

sejt!  

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

Nina Sophia skriver:

sejt!  

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

Sådan!! Tror det er en rigtig god beslutning. Håber du bliver glad for det, og får nogle søde klassekammerater!

Anmeld

19. august 2010

BabyStella!

kitty skriver:

Sådan!! Tror det er en rigtig god beslutning. Håber du bliver glad for det, og får nogle søde klassekammerater!

Håber jeg oz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.