Hej!
Jeg skulle jo som sagt begynde på tandklinikass. udd. til november, så jeg har søgt lidt arbejde til og få tiden til og gå. Stella er jo begyndt i dagpleje nu, som går kanon, skal jeg lige hilse og sige 
MEN! Så ringede skolen i går og spurgte om jeg havde lyst til og begynde idag? Det kunne jeg så ikke, sagde jeg pga. Stella som er ved og blive kørt ind i dagpleje, men så kunne jeg starte mandag. Der var åbenbart en masse som ikke var dukket op...?
Ved sgu ikke, dem som begyndte på det her hold, har jo allerede "fundet sammen" med dem, de klikker med. Og nu havde jeg besluttet mig for at starte stille og roligt op igen, fundet mig til rette med at udd. først begyndte til november, så jeg kunne arbejde nogle timer om dagen imens. (Har fundet lidt rengøringsarbejde et par timer om dagen)
Spurgte manden og han sagde, han var begyndt i skole, hvis det var ham, men jeg er bare ikke så social som ham. Han ville jo bare gå ind i klassen og sige "Her er jeg!" Jeg er måske lidt genert på det område og kunne egentlig godt tænke mig og begynde med nogle andre "nye", men kan oz godt se at hvis jeg begynder nu på mandag, så er jeg færdig med grundforløbet allerede til feb., og kan jo så blive færdig med uddannelsen hurtigere, så projekt baby II kan gå igang 
Skal give svar imorgen om jeg vil begynde mandag eller d. 1. nov. Vil jo heller ikke optage pladsen for en anden...
Hmmmmmm 
Anmeld