Har I haft en ekstra madras i Slee Bee'en???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Mette.

misslea skriver:

Hej de damer

Ja - jeg er altså blevet helt i tvivl.....

Er der nok polstring i Slee Bee'en, eller skal man putte en ekstra madras i den??? Er pladen for hård at ligge på uden???

Og hvis I har lagt en ekstra madras i - hvilken slags, og hvordan har i lagt den i?? (hvis i forstår??? &nbsp

Vi har også købt en lift til barnevognen, som vi vil bruge den første tid primært....

Hvad er jeres erfaringer??? Del endelig ud...

Mange hilsner fra Lea

Vi bruger den ikke selv, men 3 fra min mødregruppe gør. de bruger alle madrassen fra liften i deres, da de ikke bruger liften længere.

De er hvertfald meget glade for den når vi er hjemme ved hinanden, da de små så kan ligge på gulvet i den og sove, uden at være helt nede ved gulvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

misslea

Line&Liam skriver:

Nu er det godtnok en uldpose jeg har, men princippet er jo det samme, jeg købte en BILLIG liftmadras (tynd = ca 120 kr) og puttede mellem plade og dyne i posen.

Fungerede PERFEKT! Havde plade i posen indtil han var 6 mdr.

Nu bruger vi den ikke da det er for varmt

I realiteten er det ikke nødvendigt med en ekstra madras, men for magelighed

Okay ja - det  var nemlig det, jeg også havde tænkt mig at gøre...!!! Må llige undersøge, om man kan få madrassen puttet ind der, hvor pladen er, eller om den bare skal ligge frit ovenpå???

Anmeld

20. august 2010

misslea

Mette. skriver:

Vi bruger den ikke selv, men 3 fra min mødregruppe gør. de bruger alle madrassen fra liften i deres, da de ikke bruger liften længere.

De er hvertfald meget glade for den når vi er hjemme ved hinanden, da de små så kan ligge på gulvet i den og sove, uden at være helt nede ved gulvet.

Okay tak

Ved du om de bare havde madrassen liggende frit inde i slee bee'en, eller kan man lægge den ind der, hvor pladen ligger?? HVis du forstår det lidt kringlede spørgsmål???

Anmeld

20. august 2010

misslea

patella skriver:

Jeg følger lige med her... jeg havde nemlig min søn liggende på pladen i drømmeposen (fra føtex) og har haft det så dårligt senere, da jeg bare havde taget det som en selvfølge at hans ryg osv kunne holde til det. Jeg tænkte at det nok var lavet til at de skulle ku holde til det  

Han har så til gengæld ikke fået fladt baghoved eller nogen andre ting der indikerer at det har skadet ham - tror han lå på den til han var 3-4 måneder.

Godt du tænker på det i så god tid! Det kan jeg lære lidt af 

Heheh... jaaa altså, jeg mærkede lige lidt på den her forleden dag, og syntes, at den virkede lidt hård

Men på den anden side stod der heller ikke noget nogle steder om, at man skulle putte ekstra madras i - så blev da helt i tvivl!!!

Men tror nu, at jeg på den ene eller anden måde vil sørge for lidt ekstra polstring til lillepigen  

Anmeld

20. august 2010

tinasmor

misslea skriver:

Okay.... puttede du så madrassen i slee bee'en i stedet for pladen??? eller hvordan??

Syntes du, at pladen var for hård at ligge sirekte på, eller hvordan?? Jeg tænker, så længe hun er lille nok, kan jeg så bare lægge hende direkte ned i slee bee'en, eller er der behov for ekstra polstring??

Nej jeg tog den helt ud og lagde hende i sleebeen direkte på madressen. Jeg brugte den ikke som en slags lift, altså hvor man bære rundt på baby. Så hun lå bare på en madras og sov i sin sleebee (kunne jo lige så godt have været med en dyne på, men hun ville kun sove når hun var "snørret ind" i sin sleebee.

Anmeld

20. august 2010

misslea

tinasmor skriver:

Nej jeg tog den helt ud og lagde hende i sleebeen direkte på madressen. Jeg brugte den ikke som en slags lift, altså hvor man bære rundt på baby. Så hun lå bare på en madras og sov i sin sleebee (kunne jo lige så godt have været med en dyne på, men hun ville kun sove når hun var "snørret ind" i sin sleebee.

okay ja

Jeg vil gerne kunne bære hende rundt, så jeg må nok beholde pladen i - og så lægge en ekstra madras i også!!

Anmeld

20. august 2010

L-Mortil3

misslea skriver:

Okay ja - det  var nemlig det, jeg også havde tænkt mig at gøre...!!! Må llige undersøge, om man kan få madrassen puttet ind der, hvor pladen er, eller om den bare skal ligge frit ovenpå???

Der sker intet ved den ligger frit ovenpå, det er bare nemmest for dig selv hvis du lige kan mase den mellem plade og dyne

Anmeld

20. august 2010

misslea

Line&Liam skriver:

Der sker intet ved den ligger frit ovenpå, det er bare nemmest for dig selv hvis du lige kan mase den mellem plade og dyne

Ja - det var nemlig også det, jeg tænkte  Må se, om jeg ikke lige kan få det til at lykkes....

God weekend i øvrigt!!

Anmeld

20. august 2010

L-Mortil3

misslea skriver:

Ja - det var nemlig også det, jeg tænkte  Må se, om jeg ikke lige kan få det til at lykkes....

God weekend i øvrigt!!

Det skal nok lykkedes

Og rigtig god weekend retur

Anmeld

20. august 2010

Mette.

misslea skriver:

Okay tak

Ved du om de bare havde madrassen liggende frit inde i slee bee'en, eller kan man lægge den ind der, hvor pladen ligger?? HVis du forstår det lidt kringlede spørgsmål???

De har den til at ligge løst inde i den. Men kan da ikke tro andet end den kan ligge inde ved pladen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.