Har I haft en ekstra madras i Slee Bee'en???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. august 2010

misslea

Hej de damer

Ja - jeg er altså blevet helt i tvivl.....

Er der nok polstring i Slee Bee'en, eller skal man putte en ekstra madras i den??? Er pladen for hård at ligge på uden???

Og hvis I har lagt en ekstra madras i - hvilken slags, og hvordan har i lagt den i?? (hvis i forstår??? &nbsp

Vi har også købt en lift til barnevognen, som vi vil bruge den første tid primært....

Hvad er jeres erfaringer??? Del endelig ud...

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

h_bernie

Vi havde en slee Bee til August og tog pladen ud af den, så lå han i barnevognen på den madras vi havde deri. Det var super fint.

Anmeld

19. august 2010

misslea

h_bernie skriver:

Vi havde en slee Bee til August og tog pladen ud af den, så lå han i barnevognen på den madras vi havde deri. Det var super fint.

okay....

Havde i den så permanent i barnevognen??? Hvis pladen ikke er i, er den vel ikke stiv nok til at bære rundt?? Eller hvordan???

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

19. august 2010

h_bernie

Vi havde den bare permanent i barnevognen. Men nu var han også 5-6 måneder før det var koldt nok til at bruge den.

Anmeld

19. august 2010

tinasmor

Så vidt jeg husker, er det noget med, at man kan bruge pladen indtil de er 3 måneder. Derefter tog jeg den ud. Jeg købte en af de der billige skummadresser hos Jysk og så lå hun på den (i sleepen - grunden til hun sov sleebeen og ikke bare på madressen var at hun kun ville sove når hun var svøbet i den Her som hun indtil hun begyndte at rulle rundt, så kom hun i barnevognen

Anmeld

19. august 2010

misslea

tinasmor skriver:

Så vidt jeg husker, er det noget med, at man kan bruge pladen indtil de er 3 måneder. Derefter tog jeg den ud. Jeg købte en af de der billige skummadresser hos Jysk og så lå hun på den (i sleepen - grunden til hun sov sleebeen og ikke bare på madressen var at hun kun ville sove når hun var svøbet i den Her som hun indtil hun begyndte at rulle rundt, så kom hun i barnevognen

Okay.... puttede du så madrassen i slee bee'en i stedet for pladen??? eller hvordan??

Syntes du, at pladen var for hård at ligge sirekte på, eller hvordan?? Jeg tænker, så længe hun er lille nok, kan jeg så bare lægge hende direkte ned i slee bee'en, eller er der behov for ekstra polstring??

Anmeld

19. august 2010

Sara.

Jeg havde godt nok en voksi til min pige, men det går jo ud på det samme...

Jeg tog lift madrassen og lagde i voksi posen ovenpå bærepladen...

Jeg synes pladen (i hvert fald den til voksien)er alt for hård at ligge på (ligemeget om man er 0,3,6 mdr).

Og det kan heller ikke være godt for deres hovede (tænker lidt fladt hovede).

Anmeld

20. august 2010

misslea

lærkes_mor skriver:

Jeg havde godt nok en voksi til min pige, men det går jo ud på det samme...

Jeg tog lift madrassen og lagde i voksi posen ovenpå bærepladen...

Jeg synes pladen (i hvert fald den til voksien)er alt for hård at ligge på (ligemeget om man er 0,3,6 mdr).

Og det kan heller ikke være godt for deres hovede (tænker lidt fladt hovede).

ja - jeg tænkte nemlig også, at jeg ville lægge lliftmadrassen ned i den... for synes egentlig også, at pladen virker ret hård

Lagde du den bare direkte ind ovenpå pladen... eller er der ligesom en lomme eller noget, der hvor pladen er skubbet ind?? Jaaa.. ved godt det lyder underligt, heheh... men kunne ikke helt finde ud af, om jeg bare skulle putte en lagen rundt om madrassen, og så lægge den direkte ind i slee bee'en !!

Anmeld

20. august 2010

patella

Jeg følger lige med her... jeg havde nemlig min søn liggende på pladen i drømmeposen (fra føtex) og har haft det så dårligt senere, da jeg bare havde taget det som en selvfølge at hans ryg osv kunne holde til det. Jeg tænkte at det nok var lavet til at de skulle ku holde til det  

Han har så til gengæld ikke fået fladt baghoved eller nogen andre ting der indikerer at det har skadet ham - tror han lå på den til han var 3-4 måneder.

Godt du tænker på det i så god tid! Det kan jeg lære lidt af 

Anmeld

20. august 2010

L-Mortil3

Nu er det godtnok en uldpose jeg har, men princippet er jo det samme, jeg købte en BILLIG liftmadras (tynd = ca 120 kr) og puttede mellem plade og dyne i posen.

Fungerede PERFEKT! Havde plade i posen indtil han var 6 mdr.

Nu bruger vi den ikke da det er for varmt

I realiteten er det ikke nødvendigt med en ekstra madras, men for magelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.