Hjælp til pynt... Nogen ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Bare mig..

Alexis skriver:

Nu du skal fejre en lille prinsesse, kunne nogle Origami sommerfulge i forskellige fine farver være vildt flot på bordet som pynt. Man kan jo lave dem i forskellige størrelser, og det er MEGET enkelt!

Øhm, det aner jeg ikke lige hvad er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Bare mig..

Naannaa87 skriver:

Hej

Da vores søn blev døbt lavede jeg vaser med hvide roser og i vaserne (som var gennemsigtige) kom jeg blå frugtfarve i så vandet blev blåt og der kom blåt i roserne, sååh fint så var der rangler små hjerter og en fin bordløber på bordene.. Meget enkelt opdækning

Vi foldede servietterne rundt om bestikket og bandt et stykke gavebånd om og bandt en fin sløjfe..

Jeg ved ikke hvor du bor, men i holbæk er der en butik som har ALT til en fest.. De har også ting du kan leje, der lejede jeg vaserne til bordene De har en hjemmeside www.vitro.dk

Jeg håber du kan bruge lidt af det, og så må i have en fantastisk dåb Husk at nyde dagen, det kan hurtigt blive stressende

God ide med farve i vandet.. Hvis vi skal have blomster på den måde, så skal der da også farve i vandet Bordløber skal der også være, regner jeg med

Anmeld

19. august 2010

Bare mig..

GUSO skriver:

Ja man folder bare hele servietten som til en vifte og så et lille silke bånd bundet rundt om som du skriver lidt længere oppe end midten, og skiller lidt ad så det ligner en "krave" agtigt.. håber det er forståeligt.. tror vi brugte ca 45 cm pr serviet af det helt tynde silke bånd og så i samme farve som på lille fisens kjole naturligvis, vi var ca 60 gæster og brugte 2 bundter roser som vi hev hovederne af så jeg vil tro ca 3 vil være ok til 80 mand..

Ja okay, det var en god ide til servietterne

Anmeld

19. august 2010

Bare mig..

N&J skriver:

Jeg lavede nogle midter sektioner med karton, hvor Nikitas aftryk af hænder var på, i midten et fad med bloklys, hvor jeg havde skrevet hendes navn (med bogstaver som var limet på, de kan altså også skrives på med en speciel tusch til lys), og så havde jeg taget hendes fødder og lavet en masse aftryk med dem, som jeg så klippede ud (med en lille tap, så de kunne stå) men det var et kæmpe arbejde, men det var så bordkort.. og så fandt jeg et sted på nettet hvor de havde noget bordpynt.. 

Det så sådan ud.. 

Det var da en super ide med aftrykkene... Måske jeg kan få flettet det ind, for der kommer ca 80 gæster, så synes måske det er voldsomt at klippe så mange fødder ud

Anmeld

19. august 2010

Bare mig..

GUSO skriver:

ok det virkede så ikke prøver lige igen.. http://www.hobbyogfest.dk/product.asp?product=2551

, den vil jeg da lige kigge på

Anmeld

19. august 2010

quar20

hvis i skal have bordkort kunne i som min veninde gjorde købe nogle æbler, og spraymale dem.. Hendes var godt nok metalblå også købte hun sort katon som hun klippede ud i små firkanter og skrev navne på..! Derefter skar hun i æblet så karton'et kunne sidde fast.. Det så bare MONSTER godt ud.. =)

Jeg brugte alm. grene i en vase og havde fået bestilt en masse gode billede af TIno som jeg klippede ud og hang på grenene..!! Vi var 64mennesker - og der var tre lange borde.. på hvert bord var det to vasker med grenene i også med billederne..!!Derefter lagde jeg spraymalede lyseblå rosenhoveder langs bordet.. Vi brugte 30 roser..!! Og vi købte bare de der billige i stedet for hos en blomsterhandler..!! Vi havde ¨så hvid dug og en lyseblå løber..!! Ganske enkel bordopdækning - og meget fin..!!

Anmeld

19. august 2010

Thildesmor

Vi holdte Thilde Marie´s barnedåb i søndags og det så sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2010

trunte89

Vi malede på nogle sten. Først en farve, og så hendes hånd og fodaftryk. Til sidst skrev jeg fødselsdata osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2010

Na-Wi

~~M.Nielsen~~ skriver:

God ide med farve i vandet.. Hvis vi skal have blomster på den måde, så skal der da også farve i vandet Bordløber skal der også være, regner jeg med

Blomsterne bliver bedst hvis du kommer farve i vandet aftenen inden de skal bruges.. Så kan farven rigtig komme ind i rosen

Anmeld

19. august 2010

N&J

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det var da en super ide med aftrykkene... Måske jeg kan få flettet det ind, for der kommer ca 80 gæster, så synes måske det er voldsomt at klippe så mange fødder ud

Ja, det er også lidt voldsom.. men ja, der er mange måder at få det integreret på.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.