Hjælp til pynt... Nogen ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.851 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Bare mig..

Vi skal holde barnedåb d. 5 september, og er nu så småt begyndt at finde pynt og div. dertil.. Men synes det er en smule kedeligt.

Nogen der har en god hjemmeside, hvor man kan købe pynt? Eller evt hvad i kom på bordet?

OG så er jeg tom for ideer til servietter, hvordan de kan laves på en let og enkel måde, men alligevel flot eller/og sødt.. Nogen der har en god måde man kan lave dem på, istedet for den klassiske vifte eller bare en rulle i glasset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

GUSO

Hej... vi lavede nogle ret enkle servietter der lignede dåbskjoler, de var ret søde.. finder lige et billede..
sådan så det ud, havde så på selve dagen drysset lidt rosenblade ud over bordet super enkelt og meget smukt..
Håber i får en rigtig dejlig dag, det er bare sååå stort...
Camilla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2010

Bare mig..

GUSO skriver:

Hej... vi lavede nogle ret enkle servietter der lignede dåbskjoler, de var ret søde.. finder lige et billede..
sådan så det ud, havde så på selve dagen drysset lidt rosenblade ud over bordet super enkelt og meget smukt..
Håber i får en rigtig dejlig dag, det er bare sååå stort...
Camilla

Årh ja, SUPER ide.. Er det så bare en lille sløjfe lidt længere oppe end midten af den der vifte? God ide med rosenblade.. Er det ikke dyrt? vi skal have sådan et langt E bord.. Vi bliver 80 mennesker ca.. Så tænker at der skal rimelig mange roser til?

Anmeld

18. august 2010

Na-Wi

Hej

Da vores søn blev døbt lavede jeg vaser med hvide roser og i vaserne (som var gennemsigtige) kom jeg blå frugtfarve i så vandet blev blåt og der kom blåt i roserne, sååh fint så var der rangler små hjerter og en fin bordløber på bordene.. Meget enkelt opdækning

Vi foldede servietterne rundt om bestikket og bandt et stykke gavebånd om og bandt en fin sløjfe..

Jeg ved ikke hvor du bor, men i holbæk er der en butik som har ALT til en fest.. De har også ting du kan leje, der lejede jeg vaserne til bordene De har en hjemmeside www.vitro.dk

Jeg håber du kan bruge lidt af det, og så må i have en fantastisk dåb Husk at nyde dagen, det kan hurtigt blive stressende

Anmeld

18. august 2010

GUSO

Ja man folder bare hele servietten som til en vifte og så et lille silke bånd bundet rundt om som du skriver lidt længere oppe end midten, og skiller lidt ad så det ligner en "krave" agtigt.. håber det er forståeligt.. tror vi brugte ca 45 cm pr serviet af det helt tynde silke bånd og så i samme farve som på lille fisens kjole naturligvis, vi var ca 60 gæster og brugte 2 bundter roser som vi hev hovederne af så jeg vil tro ca 3 vil være ok til 80 mand..

Anmeld

18. august 2010

N&J

Jeg lavede nogle midter sektioner med karton, hvor Nikitas aftryk af hænder var på, i midten et fad med bloklys, hvor jeg havde skrevet hendes navn (med bogstaver som var limet på, de kan altså også skrives på med en speciel tusch til lys), og så havde jeg taget hendes fødder og lavet en masse aftryk med dem, som jeg så klippede ud (med en lille tap, så de kunne stå) men det var et kæmpe arbejde, men det var så bordkort.. og så fandt jeg et sted på nettet hvor de havde noget bordpynt.. 

Det så sådan ud.. 

Anmeld

18. august 2010

N&J

Jeg lavede nogle midter sektioner med karton, hvor Nikitas aftryk af hænder var på, i midten et fad med bloklys, hvor jeg havde skrevet hendes navn (med bogstaver som var limet på, de kan altså også skrives på med en speciel tusch til lys), og så havde jeg taget hendes fødder og lavet en masse aftryk med dem, som jeg så klippede ud (med en lille tap, så de kunne stå) men det var et kæmpe arbejde, men det var så bordkort.. og så fandt jeg et sted på nettet hvor de havde noget bordpynt.. 

Det så sådan ud.. 

Anmeld

18. august 2010

GUSO

javascript:picView('picview.asp','?pid=2551') link til billede tættere på...

Anmeld

18. august 2010

GUSO

ok det virkede så ikke prøver lige igen.. http://www.hobbyogfest.dk/product.asp?product=2551

Anmeld

19. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu du skal fejre en lille prinsesse, kunne nogle Origami sommerfulge i forskellige fine farver være vildt flot på bordet som pynt. Man kan jo lave dem i forskellige størrelser, og det er MEGET enkelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.