Scanningen viste intet foster :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

Ja, jeg er i dag blev scannet grundet mistanke om GUL. Graviditeten sidder, hvor den skal, men der er intet foster, kun en blommesæk. Er det normalt på dette tidspunkt? Jeg er omkring 5+5 i dag.

Jeg skriver som anonym, da familien ikke kender til graviditeten endnu.

Jeg kan ikke sige om det er normalt. Men første gang jeg blev skannet kunne de hellere ikke se noget og derefter skulle jeg så komme ugen efter og der blev set hjerteblink og i dag har jeg to skønne små tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg forstår nu ikke helt, hvorfor de ikke vil have mig scannet igen, nu når der ikke var noget. Men jeg må prøve at førhøre min egen læge om det kan lade sig gøre. For jeg er da temmelig nervøs.

Anmeld

18. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

Jeg forstår nu ikke helt, hvorfor de ikke vil have mig scannet igen, nu når der ikke var noget. Men jeg må prøve at førhøre min egen læge om det kan lade sig gøre. For jeg er da temmelig nervøs.

Hvad fik du af vide?

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jamen hun sagde faktisk bare at det kun var blommesækken hun kunne se. Og så begyndte hun at snakke om at ca. 20 % af alle graviditeter gik til og, at man intet kunne gøre for at forebygge det. Og at man heller ikke kunne gøre noget som udløste det.

Anmeld

18. august 2010

Fru Dinesen

Sådan var det  også med mig .... og måtte også pænt vente til NF 

Men betalte mig fra en scanning i uge8

og der var en fin lille mini bebs

Grunden til de ik scanner igen er fordi at i en normal graviditet bliver man først scannet til NF. 

Og så længe blommesækken sidder hvor den skal, så er det ik til fare for dig, og så følger man det normale pogram .....

Jeg syndes også det var en hård melding... 

Kæmpe Knusssss her fra

Og håber at der er en lille bebs der snart vokser amok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.