Scanningen viste intet foster :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.610 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg er i dag blev scannet grundet mistanke om GUL. Graviditeten sidder, hvor den skal, men der er intet foster, kun en blommesæk. Er det normalt på dette tidspunkt? Jeg er omkring 5+5 i dag.

Jeg skriver som anonym, da familien ikke kender til graviditeten endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

bette

jeg tror det er normalt.... jeg ville se tiden an til du er 7 uger henne eller sådan noget.. 

Anmeld

18. august 2010

sarahb

kunne dem der scannede dig ikke sige hvad det er og hvad der er normalt osv?

Anmeld

18. august 2010

Mirakel baby

Hvad sagde lægen til det?

Sidst jeg var gravid blev jeg scannet for at se hvor langt jeg var henne, det var i 5+3 og der kunne man godt se noget.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Der blev bare sagt, at det var normalt og så ellers ud af vagten. Men hun var ikke særlig overbevisende. Jeg blev ikke tilbudt en scanning senere, så hvis ikke jeg betaler mig fra en, så skal jeg gå og være nervøs helt til NF.

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Hmmm jeg synes du skal ringe derind og snakke med dem, så de kan berolige dig! Og snakke med dem om evt. at blive scannet igen om nogle uger!

Anmeld

18. august 2010

Mirakel baby

Få din læge til at sende dig til en ny scanning om nogle uger. Det kan da ikke være rigtigt at du ikke kan føle dig tryk.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg vil prøve at tale med lægen om det. Og er det ikke muligt at blive scannet, så må jeg jo betale mig fra det.

Anmeld

18. august 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, jeg er i dag blev scannet grundet mistanke om GUL. Graviditeten sidder, hvor den skal, men der er intet foster, kun en blommesæk. Er det normalt på dette tidspunkt? Jeg er omkring 5+5 i dag.

Jeg skriver som anonym, da familien ikke kender til graviditeten endnu.

Ganske normalt søde Men ellers prøv at ringe til lægen og forhør dig...

K.h. Linda

Anmeld

18. august 2010

saxa

Min veninde var til tidlig scanning for at få tjekket hjerteblink i 5.uge.. Der var et hjerteblink + en tom blommesæk.. Til NF var der pludselig to hjerteblink.. Nu har de tvillinger..  Så ja det er meget normalt så tidligt i forløbet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.