Min seje lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Margorie

Det er da en dygtig bror du har dig.. Det ligner jo et par herre dyre streetdesign sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

TbCp

Marge skriver:

Det er da en dygtig bror du har dig.. Det ligner jo et par herre dyre streetdesign sko

heh ja Jeg tror de har kostet ham 30kr + textiltusser

Anmeld

18. august 2010

Pia.

TbCp skriver:

Det kunne være jeg skulle foreslå ham at lave sin egen lille forretning
Og ja, de er jo malet i hånden så hvert par ville være helt unikke.

lige præcis... vend lige tilbage hvis det er nået han får mod på en dag... hvis han laver til din datter må du meget gerne sætte et billede ind her også - for har jo to drenge og en pige... støvlen/skoen i sig selv er jo super fed men den giver virkelig lidt ekstra med det han tegner...

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Pia. skriver:

lige præcis... vend lige tilbage hvis det er nået han får mod på en dag... hvis han laver til din datter må du meget gerne sætte et billede ind her også - for har jo to drenge og en pige... støvlen/skoen i sig selv er jo super fed men den giver virkelig lidt ekstra med det han tegner...

Det skal jeg nok.

Det er bare et par af de billige sko han har købt til det, det var første forsøg så tror han var lidt bange for at spilde et par af de dyre

Anmeld

18. august 2010

Trolde_mor

Først - ej, hvor dejligt du og din lillebror har så kanon godt et forhold, virkelig guld værd

Og så må jeg da lige sige WOW! hvor er han bare kreativ, der er da ikke noget at sige til at du er stolt af ham, med de bolde han har i luften og som han bare klarer til UG.

Du må lige vise billeder, hvis han skal designe sko til Liva

Anmeld

18. august 2010

Mor-til-asta-09

Det er altid iorden at blære sig

Sej lillebror du har

Anmeld

18. august 2010

<3

Ja han er sgu for fed! Kender også er par aftagere hvis er

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Trolde_mor skriver:

Først - ej, hvor dejligt du og din lillebror har så kanon godt et forhold, virkelig guld værd

Og så må jeg da lige sige WOW! hvor er han bare kreativ, der er da ikke noget at sige til at du er stolt af ham, med de bolde han har i luften og som han bare klarer til UG.

Du må lige vise billeder, hvis han skal designe sko til Liva

Ja det er bare skønt

Og han elsker stadig at bruge en weekend hos sin "gamle" søster ind imellem, bare for at hygge.... så det nyder jeg... om et par år har han nok ikke tid til det længere

Anmeld

18. august 2010

TbCp

forældre-til-Asta skriver:

Det er altid iorden at blære sig

Sej lillebror du har

Tak tak

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Kirle skriver:

Ja han er sgu for fed! Kender også er par aftagere hvis er

Hehe, kan være jeg skal få ham sat igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.