Min seje lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2010

TbCp

Jeg har en lillebror, Morten, som fylder 16 i år.

Han er min lille bøf! Jeg var 16 da han blev født og vi har altid haft et helt særligt forhold. Vi er så ens... indeni... som man kan blive og forstår derfor hinanden 100%

Jeg er så skide stolt af ham!

Bla. fordi han er vokset op og er blevet en ung flot fyr, han er dygtig i skolen, har mange venner, er drøn dygtig til at tegne, snart har det sorte bælte i taekwondo og en masse andet....

Så nu vil jeg lige blære mig lidt med ham

Her er et par billeder af nogle sko han lavede til sig selv og så en lille video af et andet af hans talenter Han har aldrig gået til træning, men har bare set videoer på you-tube og så ellers øvet sig!

http://s691.photobucket.com/albums/vv279/tinablum/?action=view&current=c-walk.mp4

Hvem er i stolte af... udover jeres børn?

Vedhæftet:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

betski

Sej lillebror du har dig Tina

Anmeld

18. august 2010

wamse

Han er da super sej

Anmeld

18. august 2010

Pia.

Hold da op hvor er han super sej.... både til at male sko og til at danse - det ser så fedt ud...

jeg har en søn her ved siden af på 11½ år der ville sælge sin højre arm for sådan et par sko

Knus Pia.

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Pia. skriver:

Hold da op hvor er han super sej.... både til at male sko og til at danse - det ser så fedt ud...

jeg har en søn her ved siden af på 11½ år der ville sælge sin højre arm for sådan et par sko

Knus Pia.

Ja de er vildt fede!

Skal også have ham til at lave et par til Liva tror jeg!
Det er da for cool når det er onkel der er designer

Anmeld

18. august 2010

Frøken Sørensen

Hvor er det en SEJ og dygtig lillebror du har

Det er da lige før jeg skal have ham til at male mine sko

Anmeld

18. august 2010

Pia.

TbCp skriver:

Ja de er vildt fede!

Skal også have ham til at lave et par til Liva tror jeg!
Det er da for cool når det er onkel der er designer

Syntes da så uden tvilv han skal gå videre med de sko der - her er hans første køber i hvert fald... De er virkelig smarte og det fedeste er at ingen sko kommer til at ligne hinanden (fuldstændig ens)

Er meget imponeret ...

Anmeld

18. august 2010

B&J

TbCp skriver:

Jeg har en lillebror, Morten, som fylder 16 i år.

Han er min lille bøf! Jeg var 16 da han blev født og vi har altid haft et helt særligt forhold. Vi er så ens... indeni... som man kan blive og forstår derfor hinanden 100%

Jeg er så skide stolt af ham!

Bla. fordi han er vokset op og er blevet en ung flot fyr, han er dygtig i skolen, har mange venner, er drøn dygtig til at tegne, snart har det sorte bælte i taekwondo og en masse andet....

Så nu vil jeg lige blære mig lidt med ham

Her er et par billeder af nogle sko han lavede til sig selv og så en lille video af et andet af hans talenter Han har aldrig gået til træning, men har bare set videoer på you-tube og så ellers øvet sig!

http://s691.photobucket.com/albums/vv279/tinablum/?action=view&current=c-walk.mp4

Hvem er i stolte af... udover jeres børn?

Vedhæftet:

Wow ja han er dygtigt ville væde med min dreng ville syntes det var kanon fedt hvis han kunne det når han blev 16 og især male det på sin egen væg på værelset

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Pia. skriver:

Syntes da så uden tvilv han skal gå videre med de sko der - her er hans første køber i hvert fald... De er virkelig smarte og det fedeste er at ingen sko kommer til at ligne hinanden (fuldstændig ens)

Er meget imponeret ...

Det kunne være jeg skulle foreslå ham at lave sin egen lille forretning
Og ja, de er jo malet i hånden så hvert par ville være helt unikke.

Anmeld

18. august 2010

TbCp

B&J skriver:

Wow ja han er dygtigt ville væde med min dreng ville syntes det var kanon fedt hvis han kunne det når han blev 16 og især male det på sin egen væg på værelset

Han har faktisk også lavet en stor tegning på sit rullegardin... han er bare skide dygtig altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.