Min seje lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

TbCp

Karo skriver:

Hvor er han dog bare dygtig. Både til at lave fine sko, men helt sikkert også til at danse (eller hvad man kalder det). Det er da bare endnu mere flot at det er noget han har kært fra nettet

Jeg har også en bror der er 7 år yngre end mig, og ham holder jeg også bare rigtigt meget af. Aske er murer og er 22 år. Jeg kan altid stole på min bror og ved han altid er der når jeg har brug for ham.

Jeg husker specielt en episode med ham. Det var da jeg havde født Marcus og hele den pukkelryggede invaderede fødestuen 2 timer efter jeg havde født. Alle andre fløg hen til Marcus for at se vidunderet, men Aske kom først hen til mig for at høre om jeg var okay Han stod et stykke tid der, da han ikke rigtigt vidste hvordan han skulle reagere. Da Martin kom over og gav Aske, Marcus i armene var han solgt med det samme. Jeg glemmer aldrig det udtryk han fik i ansigtet

Århhh hvor sødt!

Min lillebror var også bare så stolt og glad da Liva blev født.... men!.... vi lå på neo hvor børn under 15 ikke måtte komme ind med mindre de var søskende til barnet der lå der....nøøøj hvor var min lillebror skuffet... det var også bare vildt synd for ham...

Så han så hende først da vi kom hjem 2 uger efter fødslen

Lige et billede af de to gode venner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Karo

Dejligt billede af de to og hvor er Liva dog bare lille.

Så får du også lige et billede tilbage af min bror og Marcus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Karo skriver:

Dejligt billede af de to og hvor er Liva dog bare lille.

Så får du også lige et billede tilbage af min bror og Marcus

Århhh

Super onkler vores unger har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.