Min seje lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. august 2010

TbCp

Jeg har en lillebror, Morten, som fylder 16 i år.

Han er min lille bøf! Jeg var 16 da han blev født og vi har altid haft et helt særligt forhold. Vi er så ens... indeni... som man kan blive og forstår derfor hinanden 100%

Jeg er så skide stolt af ham!

Bla. fordi han er vokset op og er blevet en ung flot fyr, han er dygtig i skolen, har mange venner, er drøn dygtig til at tegne, snart har det sorte bælte i taekwondo og en masse andet....

Så nu vil jeg lige blære mig lidt med ham

Her er et par billeder af nogle sko han lavede til sig selv og så en lille video af et andet af hans talenter Han har aldrig gået til træning, men har bare set videoer på you-tube og så ellers øvet sig!

http://s691.photobucket.com/albums/vv279/tinablum/?action=view&current=c-walk.mp4

Hvem er i stolte af... udover jeres børn?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

oo

årh for et dejligt indlæg!! jeg kom helt til at tænke på min egen lillebror - som er verdens største klaphat og som føles MEGET ung lige nu, men som jeg ønskede-ønskede-ønskede mig brændende da min mor var gravid for 4. gang, og jeg fik ham

jeg håber din lillebror får en rigtig dejlig fødselsdag og at du fortæller ham hvor meget han betyder for dig, for jeg tror at når man er 16, så forstår man ikke helt, at der overhovedet er nogen der synes man fantastisk

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

årh for et dejligt indlæg!! jeg kom helt til at tænke på min egen lillebror - som er verdens største klaphat og som føles MEGET ung lige nu, men som jeg ønskede-ønskede-ønskede mig brændende da min mor var gravid for 4. gang, og jeg fik ham

jeg håber din lillebror får en rigtig dejlig fødselsdag og at du fortæller ham hvor meget han betyder for dig, for jeg tror at når man er 16, så forstår man ikke helt, at der overhovedet er nogen der synes man fantastisk

Årh jo det ved han helt bestemt For det husker jeg at vise ham tit!

Han elsker forøvrigt stadig at kommer herud, til sin gamle søster, og bruge en weekend med computer, film, slik, pizza osv!

Det sætter jeg stor pris på for det varer nok ikke længe inden han ikke gider det mere

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Og så skal det da også lige med at han simpelthen er Livas store idol og det samme gælder vist den anden vej

Anmeld

18. august 2010

anna-jonas

Tina................må altså lige trække på smilebåndet, for det er jo som at se Jonas. Han øver sig temmeligt højlydt i den  dans("verdens sværeste dans" Citat: Jonas). Hele hans værelse er ved at vælte, når han går i gang.

Men Tina...............en sej og kreativ lillebror du der har.

Knus Mette

Anmeld

18. august 2010

LIZO

hvor er de fede de sko.. liam ville elske  sådan nogle seje sko

Anmeld

18. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tina................må altså lige trække på smilebåndet, for det er jo som at se Jonas. Han øver sig temmeligt højlydt i den  dans("verdens sværeste dans" Citat: Jonas). Hele hans værelse er ved at vælte, når han går i gang.

Men Tina...............en sej og kreativ lillebror du der har.

Knus Mette

Hahahahaha

Det må da give lidt point ved tøserne når de kan det der

Anmeld

18. august 2010

TbCp

LIZO skriver:

hvor er de fede de sko.. liam ville elske  sådan nogle seje sko

Ja jeg synes også de er vildt fede! Overvejer at få ham til at lave et par til Liva også!

Anmeld

18. august 2010

LIZO

TbCp skriver:

Ja jeg synes også de er vildt fede! Overvejer at få ham til at lave et par til Liva også!

vil hun da sikkert blive rigtig glad for

Anmeld

18. august 2010

Karo

Hvor er han dog bare dygtig. Både til at lave fine sko, men helt sikkert også til at danse (eller hvad man kalder det). Det er da bare endnu mere flot at det er noget han har kært fra nettet

Jeg har også en bror der er 7 år yngre end mig, og ham holder jeg også bare rigtigt meget af. Aske er murer og er 22 år. Jeg kan altid stole på min bror og ved han altid er der når jeg har brug for ham.

Jeg husker specielt en episode med ham. Det var da jeg havde født Marcus og hele den pukkelryggede invaderede fødestuen 2 timer efter jeg havde født. Alle andre fløg hen til Marcus for at se vidunderet, men Aske kom først hen til mig for at høre om jeg var okay Han stod et stykke tid der, da han ikke rigtigt vidste hvordan han skulle reagere. Da Martin kom over og gav Aske, Marcus i armene var han solgt med det samme. Jeg glemmer aldrig det udtryk han fik i ansigtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.