må de godt det? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

NessaXenia

sandramor skriver:

hejsa.....

under ingen omstændigheder må de gøre det de har gjort!!!... hvor er det dog bare tarveligt gjort!! ved ikke hva dælen de tænker på altså!!!.... men som de andre siger... ring til din fagforening for det der er IKKE LOVLIGT!!!...  og skriv IKKE under på noget som helst.......

er virkelig ked af det tab i har haft.... jeg ved hvor ondt det gør og hvor meget det smerter...... og så hjælper den der svinestreg ihvertfald ikke på noget......

men godt at høre at dig og manden derhjemme hygger om hinanden og bare er der for hinanden.... det er suuuper vigtigt!!! I KNOW::.........

håber i snart er på toppen igen og at det snart lykkes jer at få en dejlig sund spire i maven som blir der i 40 uger :-)

en masse herfra......

tusinde tak søde..

det er noget værre rod.. ja det er så....

vi håber og  ønsker at forhåbenlig snart sidder en spire fast i de 40 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Frøken Sørensen

Først lige en kæmpe  til dig...

Og hvor gør det mig ondt det i har været igennem... Forhåbentlig har i en masse mennesker omkring jer til at støtte jer... Og at i har hinanden

Og forhåbentlig kommer der snart en ny bebs i maven når i selvfølgelig er klar til det og er HELT sikker på at denne gang bliver bebsen der i 40 uger

Men ligesom de andre skriver... Så ring til din fagforening MED DET SAMME! Og ja du skal i hvert fald ikke skrive under på noget som helst. Jeg er ikke helt inde i det når det er ferievikariat... Noget med at man bare godt kan blive fyret. Men når det er under disse omstændigheder (for det er jo ikke sygdom på den måde)... Så tror jeg altså ikke det er lovligt!

Lige en mere herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.