Hej de damer..
Øv hvor er jeg bare rigtig ked af det...
Jeg skal starte på Social- og sundhedsskolen her til november, og har i sommerferieperioden fået i ferievikariat i Hjemmeplejen, som jeg er utrolig glad for.
jeg har passet mit arbejde uden sygedage osv i de 2 måneder og det hele har været perfekt..
Som flere nok har bemærket prøver manden herhjemme og jeg at blive gravide, de lykkedes også forrige måned, men jeg fik desværre en SA i forrige uge.
Jeg har ligget med kvalme, så stærkt at jeg ikke har kunnet rejse mig op af sofaen uden at løbe ud og brække mig, svimmelhed, hovedpine, nedsat appetit osv.
Jeg blødte fuldstændig SINDSSYGT i flere dage, jeg kom på sygehuset pga jeg var så dårlig, pga de skulle tjekke at alt var som det skulle være osv.
Jeg lå på sygehuset i 2 dage, og før jeg blev obseveret på sygehuset var jeg sygemeldt 2 x 2 dage med lille mellemrum, da jeg ikke kunne klare at gennemføre en arbejdsdag ude ved borgerne med den mega kvalme osv jeg havde..
jeg melder mig igen syg på 3 dage, på lægens befagling da jeg skulle tage det med ro ovenpå den ufrivillige abort..
igår blev jeg så ringet op og kaldt til samtale, og jeg fik afvide at jeg var fyrret fra dags dato pga sygdom!! 
Jamen!!? jeg har sguda aborteret et lille mennsek i mig egen krop??!!! tror du jeg har ligget vandret og ikke liiiiige orket at arbejde de 7 dage??!!
jeg har mistet mit ønskebarn, jeg har været grædefærdig, jeg har været indlagt, jeg har trøstet min kæreste som var så knust, jeg har haft så mange smerter, jeg har kastet op og virkelig været på renden til galskab af mine gener.. Tror du at det er pease off cake af miste det barn vi har kæmpet om at lave i så lang tid???!!!!! 
alt dette sagde jeg mens jeg prøvede at få vejret imens tårende strømmede ud, og det eneste man fik igen var;
Det sker jo, men du skal lige underskrive denne her rapport der er færdigskrevet om 2 dage, den ligger her på kontoret.
Der medbringer du dit arbejdstøj, nøgler, pda osv.
AHVAD???!! 
ØV HVOR ER JEG KED AF DET.
Og undskyld det blev lidt langt...