må de godt det? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2010

NessaXenia

Hej de damer..

Øv hvor er jeg bare rigtig ked af det...

Jeg skal starte på Social- og sundhedsskolen her til november, og har i sommerferieperioden fået i ferievikariat i Hjemmeplejen, som jeg er utrolig glad for. jeg har passet mit arbejde uden sygedage osv i de 2 måneder og det hele har været perfekt..

Som flere nok har bemærket prøver manden herhjemme og jeg at blive gravide, de lykkedes også forrige måned, men jeg fik desværre en SA i forrige uge.

Jeg har ligget med kvalme, så stærkt at jeg ikke har kunnet rejse mig op af sofaen uden at løbe ud og brække mig, svimmelhed, hovedpine, nedsat appetit osv.

Jeg blødte fuldstændig SINDSSYGT i flere dage, jeg kom på sygehuset pga jeg var så dårlig, pga de skulle tjekke at alt var som det skulle være osv.

Jeg lå på sygehuset i 2 dage, og før jeg blev obseveret på sygehuset var jeg sygemeldt 2 x 2 dage med lille mellemrum, da jeg ikke kunne klare at gennemføre en arbejdsdag ude ved borgerne med den mega kvalme osv jeg havde..

jeg melder mig igen syg på 3 dage, på lægens befagling da jeg skulle tage det med ro ovenpå den ufrivillige abort..

igår blev jeg så ringet op og kaldt til samtale, og jeg fik afvide at jeg var fyrret fra dags dato pga sygdom!!

Jamen!!? jeg har sguda aborteret et lille mennsek i mig egen krop??!!! tror du jeg har ligget vandret og ikke liiiiige orket at arbejde de 7 dage??!!

jeg har mistet mit ønskebarn, jeg har været grædefærdig, jeg har været indlagt, jeg har trøstet min kæreste som var så knust, jeg har haft så mange smerter, jeg har kastet op og virkelig været på renden til galskab af mine gener.. Tror du at det er pease off cake af miste det barn vi har kæmpet om at lave i så lang tid???!!!!!  alt dette sagde jeg mens jeg prøvede at få vejret imens tårende strømmede ud, og det eneste man fik igen var;

Det sker jo,  men du skal lige underskrive denne her rapport der er færdigskrevet om 2 dage, den ligger her på kontoret.

Der medbringer du dit arbejdstøj, nøgler, pda osv.

AHVAD???!!

ØV HVOR ER JEG KED AF DET.

Og undskyld det blev lidt langt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

betski

Fy for pokker for en behandling Det er dybt dybt uetisk og jeg kan godt forstå din reaktion. Det eneste jeg tror du kan gøre, er at kontakte din fagforening.

Kæmpe kram til dig  og hvor gør det mig ondt det du har været igennem. Håber du snart er på højkant og atter kan se lidt lyst på tingene.

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

tusind tak

ja jeg er også i chok.. så sidder man der, ene mand, mod 2 stride og kolde damer.. øv altså..

Anmeld

18. august 2010

betski

Nina Sophia skriver:

tusind tak

ja jeg er også i chok.. så sidder man der, ene mand, mod 2 stride og kolde damer.. øv altså..

Ja kvinder kan desværre godt være ret stride mod hinanden. Men undlad at gå i diskution med dem. Ring til fagforening med det sammen og forhøre dig om, hvad du kan gøre. Håber inderligt, at de har lavet en uberettiget fyring, så de kan få en over nakken. Man behandler da ikke folk på den måde. Helt uden nogen form for empati sørgeligt! Håber du og din kæreste kan finde støtte hos hinanden

Anmeld

18. august 2010

Louise mortil4

Nina Sophia skriver:

tusind tak

kontakt lige din fagforening INDEN du skriver under, min mand fik karantæne for at skrive under på sin fyrreseddel da der var en fejl i den med datoerne.

Anmeld

18. august 2010

Shibby

Kontakt fagforening! De må ikk det der!!!

Anmeld

18. august 2010

NessaXenia

det vil jeg gøre...

Ja vi bestiller ikke at bruge aftnerne til meget andet end at rulle gardinerne for, tændesterinlys, se film og spise slik, holde i hånden osv.. Det er nok vores terpi herhjemme, hvor er det rart at have hinanden i sådan en tid..

Anmeld

18. august 2010

Mikkel's mor <3

puha sikke da en omgang. stort til dig..
det kunne da gøres på en pænere måde, men ligesom de andre siger vil jeg anefale dig at snakke med fagforeningen..

men er desværre også nød til at sige at når man er ansat i ferievikariat kan og må de gerne fyrer personale fra den ene dag til den anden.. men måden det er blevet gjort på er jeg meget usikker omkring og det er jo ikke sygdom somsådan..

Anmeld

18. august 2010

sandramor

hejsa.....

under ingen omstændigheder må de gøre det de har gjort!!!... hvor er det dog bare tarveligt gjort!! ved ikke hva dælen de tænker på altså!!!.... men som de andre siger... ring til din fagforening for det der er IKKE LOVLIGT!!!...  og skriv IKKE under på noget som helst.......

er virkelig ked af det tab i har haft.... jeg ved hvor ondt det gør og hvor meget det smerter...... og så hjælper den der svinestreg ihvertfald ikke på noget......

men godt at høre at dig og manden derhjemme hygger om hinanden og bare er der for hinanden.... det er suuuper vigtigt!!! I KNOW::.........

håber i snart er på toppen igen og at det snart lykkes jer at få en dejlig sund spire i maven som blir der i 40 uger :-)

en masse herfra......

Anmeld

18. august 2010

Ni-ko-li-ne

er du medlem af en fagforening? så skynd dig at ringe og forhøre dig... jeg tror ikke det er lovligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.