Hvordan er din arbejds/uddannelsessituation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

LinLin

Jeg er på barsel fra en 33 timers pædagogstilling i en vuggestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

saxa

Har svaret jeg er på barsel.. Blev i Juni færdig på Pædagogseminariet Og gik ledig 3uger derefter for så at gå på barsel. Har ikke noget job at vende tilbage til, da der ikke var nogle der var interesseret i at ansætte en højgravid - mærkeligt nok Men er sikker på jeg får job når barselen er slut, da jeg heldigvis aldrig har haft problemer med at finde job + der er mange pædagogstillinger for tiden. Begynder dog at søge tidligt, for ikke at komme til at stå uden noget - hvilket er min største frygt

Anmeld

21. august 2010

NinaNymannMadsen

er lige startet uddannelse. started den 18 august det dejligt.

Anmeld

21. august 2010

XXSS

Jeg har stemt blankt, idet jeg er på barsel, men normalt har fuldtidsjob og studie på aftenskole ved siden af

Anmeld

21. august 2010

N1

duddi. skriver:

Arbejder fuldtid.... og lidt til

Det samme her 

Anmeld

21. august 2010

birthee

Jeg er elev i detail-handlen - og udlært den 1. januar 2010   efterfølgende er jeg jo så ledig, og er spændt på om jeg bliver sendt i aktivering eller noget inden jeg går på barsel engang i marts...

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

Jeg er på barsel pt. men arbejder ellers som teamleder i en internetvirksomhed. Desværre ser det dog ud til at de er ved at gå nedenom og hjem, så chancen for at jeg ikke har et arbejde at komme tilbage til er rimelig store.

Anmeld

21. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Ja med den store ledighed og de mange fyringer kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide, hvor mange der herinde går ledigt for tiden.... og generelt hvad folk laver i deres hverdag

Jeg arbejder fuldtid som autoredder hos Dansk Autohjælp.

Kører på 5 år nu og før det kørte jeg lastbil hos post dk i 7 år - rundt til de store postcentre i resten af dk om natten. Mest sættevogn, men også city trailer/ forvogn-hænger og dobbelt dækker (post i 2 etager)

Anmeld

21. august 2010

lotte32

Jeg er i skånejob, har pt.12 timer om ugen i Ønskebørn 

Anmeld

21. august 2010

klmf

Er på barsel, men vender snart tilbage til mit fuldtidsarbejde som sygeplejerske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.