Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja med den store ledighed og de mange fyringer kunne jeg egentlig godt tænke mig at vide, hvor mange der herinde går ledigt for tiden.... og generelt hvad folk laver i deres hverdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er lige starte uddannelse
Er igang med uddannelse
Jeg går hjemme på tabt arbejdsfortjeneste - så det gør mig vel til fast hjemmegående.
Jeg arbejder som sygeplejerske 32 timer om ugen. Det er mit eget valg ikke at arbejde fuldtid.
Jeg er uddannet jurist og arbejder fuldtids.
Er på barsel nu, men starter op i arbejde igen og på uddannelse efter barsel..
ja du skriver uddannelsessituation, men sætter ikke nogen svarmuligheder der indeholder uddannelse på
jeg læser på universitetet og mangler min kandidat, dvs ca to år, men lige nu er jeg på sommerferie/barsel og skal være det indtil september 2011.
Tjuhl skriver: ja du skriver uddannelsessituation, men sætter ikke nogen svarmuligheder der indeholder uddannelse på jeg læser på universitetet og mangler min kandidat, dvs ca to år, men lige nu er jeg på sommerferie/barsel og skal være det indtil september 2011.
Prøv at kigge ordentlig efter, svarmulighed 6 står der: Jeg er igang med en uddannelse....
Er uddannet pædagog og arbejder fuldtid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128