Tjuhl skriver:
Jeg tror Søren synes det var okay. lidt kedeligt, men ikke sådan blaaaaarh! og mens jeg var ude og tisse, snakkede jordmoderen med ham om hjemmefødslen foran dem allesammen, så der sad han og brystede sig som en anden hanekylling da jeg kom ind igen 
vi har valgt hjemmefødslen bl.a. pga det med at der så kun er 1 eller 2 jordmødre der kommer herud og piller og raver, for jeg blir helt dårlig ved tanken om en masse mennesker der skal komme og gå og rode og glo og åh
og det kunne hun godt forstå, jordmoderen, så det var dejligt. og så synes lige netop hende vi var hos igår, at hjemmefødsler er det FEDESTE, så det er jo dejligt, med en der er helt overbevist om, at det kan man sgu sagtens og det skal man ikke være bange for!! 
He he...sjovt at han reagerede sådan helt stolt overfor de andre mht hjemmefødslen. Det lyder faktisk som en rigtig god beslutning med hjemmefødsel - især for trygheden om at gøre, men jo også fordi det må være en helt speciel oplevelse at føde sit barn hjemme. Det er sgu da for sejt et eller andet sted, synes jeg. Nu hvor jeg er lidt analfabet angående hjemmefødsler, betyder det så, at du ikke vil kunne få nogen form for bedøvelse, hvis det er?? Men det kan selvfølgelig også være, at det ønsker du slet ikke - medmindre der virkeligt er brug for det?
Dejligt, du synes at have fundet en løsning, der virker som en god beslutning for netop jer og lidt sjovt at høre om jeres oplevelser af fædreaftenen 
Anmeld