Så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Ida.

Karo skriver:

Hvor pernitten har man lige lov til at være

Hvor må det være dejligt at den gamle lejlighed endelig er ude af verden og at i nu "kun" mangler at komme på plads i den nye. Så kan du også sparer en masse tid på kørslen

Jeg skal nok sige til hvis jeg støder på Merlin, og sende ham i jeres retning

Åh gider du? Merlin ville være SÅ meget guld værd også selvom han har en vranten ugle og laver snestorme inden for i juni måned (need I say, at "Sværdet i stenen" er en af Annikas yndlingsfilm i øjeblikket?! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Ida.

Anna-jonas skriver:

Klap lige dig selv på skulderen Ida.............for du har dælme gjort et godt stykke arbejde, min tøs. Tænk...........nu er det kun den nye bolig, du skal gå og indrette................ta' den med ro, alt behøver jo ikke stå på de rigtige pladser fra dag 1.

Glæder mig til at se lidt pics. fra det nye.

Knus Mette

Jeg forsøger at tage den med ro...det er bare ikke en af mine stærkeste sider jeg har det med at knokle på og så lige pludselig være helt slatten fra inderst til yderst...men jeg skal nok prøve søde Mette

Og billeder skal der nok komme, når det engang begynder at ligne HJEM!!!

Anmeld

19. august 2010

Bondepigen

idamaria83 skriver:

Jeg synes bestemt det er hyggeligt at indrette - vi har bare så pokkers mange ting!! Vi går jo 25 kvm, 1 skur og fuldt loftsrum ned i plads - og det kan mærkes!! Selvom vi har smidt meget ud og deponeret hos både mine forældre og Pelles mor, så har vi bare stadig mange ting - primært fordi jeg har MANGE hobbyting (maling, stof, symaskine, strikketøj, lærreder, staffeli...etc. etc - og det smider jeg altså ikke ud - nå!! ) og så har børnene også bare mange ting; cykler, dukkevogne, gåvogne, duplo, brio, legekøkken...og en masse andet, der fylder...så det er lidt et puslespil at få al vores skrammel til at være her samtidig med, at her gerne skal blive hyggeligt! Men tror nu nok, det kommer til at blive det - plejer at få det indrettet hyggeligt trods pladsmangel! Det hyggeligste sted Pelle og jeg har boet var vores første lejlighed - en 1-værelses på 33 kvm se det kan man tænke over...

Åh ja, det kan jeg godt se, det er jo noget mindre plads. Men det skal nu nok gå.

Jeg hjalp mine forældre med at flytte fra deres hus til en lille lejlighed. Min mor har osse et hav af hobbyting, men vi fik nu ordnet det så det blev rigtig hyggeligt.

Jeg selv har osse rigtig mange hobbyting, og det kunne jeg heller aldrig finde på at smide ud.. Hvad skulle jeg da så give mig til, når jeg trænger til en gang afstresning... Og børnenes legetøj skal der selvfølgelig osse være plads til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.