Så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Ida.

Mandag og tirsdag har jeg brugt på at gøre rækkehuset i Løgten klar til fraflyttersynet idag - Pelle er startet på arbejde, så jeg har været 100% alene om det - og I fatter ikke, hvor meget jeg har knoklet!!! Mandag var jeg der i 6 timer og igår knoklede jeg 10 timer i træk (med en times kørsel i hver ende...)...jeg har været SÅ brugt, at jeg knap har kunnet komme ud af sengen om morgenen - igår kunne jeg ikke sove, da jeg kom i seng - verden snurrede bare, jeg havde ondt i hele kroppen, havde kvalme og mest af alt lyst til at tude...var bare så træt, at jeg ikke kunne sove  det var frygteligt!

Idag var der så fraflyttersyn - kl. 09.00 i Løgten - så pigerne måtte afleveres allerede 7.30 så tidligt bliver de ALDRIG afleveret - Lina sover tit til kl. 08.00 og Annika til 7.30 - så de skulle jo vækkes og de var de slet ikke klar på...og jeg var jo ikke hjemme hele dagen igår, så Lina kunne slet ikke bære, at jeg bevægede mig bare ½ meter væk fra hende, og Annika ville også, at jeg skulle gøre alt for hende...så idag gik vi fra to grædende børn i vuggestue og børnehave Annika har ikke grædt ved aflevering i over 1½ år, så det kunne jeg bare slet ikke have  især fordi jeg ved, at hun også havde en lidt skidt dag igår med meget pjevs og pylder...øv altså! Henter Annika lidt tidligt idag og så skal der bare hygges!

Fraflyttersynet gik okay - der skulle males lister og så havde jeg glemt at vaske ovenpå skabene på værelserne, så der skal også rengøring på (hvor pernittent er det lige? Har rengjort 116 kvm fra top til tå, og så glemmer jeg den mindste lille petitesse, og så skal der sg* rengøring på )...så nu er det spændende hvor meget af indskuddet vi får tilbage!!

Nu hvor det er overstået dernede, er jeg bare fuldstændig færdig - er varm, trist, tuder og kan ikke overskue, hvor meget der mangler før vi er på plads det nye sted...kunne godt bruge at kunne pakke ud ligesom Merlin i "Sværdet i Stenen"...dét kunne sg* være smart altså!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Bondepigen

Øv hvor surt at have knoklet sådan, og så skal der alligevel rengøring på. Synes bare tit det er sket for mig eller nogen jeg kender, selv om vi har knoklet... De skal nok finde et eller andet.

Og uuuh hvor kan jeg godt følge dig i at være stresset, for det er vel det du er pt. Man får altså osse samlet meget "ragelse" sammen igennem årene, som så skal sorteres osv. Men det er vel overstået nu? Nu skal du HYGGE med at indrette jeres nye hjem. Kan du ikke se på det som noget hyggeligt...? Det har jeg altid syntes var dejligt...at starte et nyt sted, hvor man ikke har alt muligt overflødigt med sig.  

Jeg kan slet ikke overskue at flytte, men vil gerne bo et andet sted. Men jeg synes bare vi har så meget "junk" (Oves) som jeg ikke må smide ud... og han tager sig aldrig sammen til det. Jeg smider ud af mine ting konstant for at holde det nede...men uuuha hvor har Ove meget. Vi kunne have så meget mere plads, hvis han gad smide noget ud.

Men rigtig meget held og lykke med tilbagebetalingen af indskuddet og indflytningen i det nye.

Håber snart det hele falder på plads, så du kan slappe lidt af igen.

fra Tina.

Anmeld

18. august 2010

Dictes mor

Først og fremmest så grrrrr til de pernitne mennesker i Løgten, for hulen da også, så går man vist i for små sko!

Men sikke dog en uge du har haft dig, det lyder bestemt ikke sjovt, at da slet ikke den aflevering du lige beskrev, pyha, det må være helt forfærdelig at skulle gå fra sådanne to små mus, der er ked af det. Det er virkelig barskt. Jeg håber, at I får jer en god afslapningsdag og hyggedag idag sammen, så I allesammen lige kan komme ovenpå igen. Og hvis det er for meget med at skulle komme på besøg på fredag oven på flytningen, så kan vi jo bare gøre det en anden dag.

Anmeld

18. august 2010

oo

det er såååå provokerende, når de sætter rengøring på for så lidt! man står der og tænker "hør lige, hvis jeg lige finder en klud og tørrer det væk mens du står her, så er der jo ingen problem!"

jeg håber udpakningen går glat - jeg synes selv det er tusind gange mere behageligt at pakke ud end at pakke ned!! og ellers så må det jo bare stå lidt i kasser, så I kan koncentrere jer om hinanden jeg kan dælme godt forstå du er ked af at aflevere to grædende tøser men nu er det værste overstået og snart er I på plads!

Anmeld

18. august 2010

LIZO

ja de skal nok finde på et eller andet. istedte for lige at tørrer den hurtig over selv.. helt ærligt...

Anmeld

18. august 2010

Karo

Hvor pernitten har man lige lov til at være

Hvor må det være dejligt at den gamle lejlighed endelig er ude af verden og at i nu "kun" mangler at komme på plads i den nye. Så kan du også sparer en masse tid på kørslen

Jeg skal nok sige til hvis jeg støder på Merlin, og sende ham i jeres retning

Anmeld

18. august 2010

anna-jonas

Klap lige dig selv på skulderen Ida.............for du har dælme gjort et godt stykke arbejde, min tøs. Tænk...........nu er det kun den nye bolig, du skal gå og indrette................ta' den med ro, alt behøver jo ikke stå på de rigtige pladser fra dag 1.

Glæder mig til at se lidt pics. fra det nye.

Knus Mette

Anmeld

19. august 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Først og fremmest så grrrrr til de pernitne mennesker i Løgten, for hulen da også, så går man vist i for små sko!

Men sikke dog en uge du har haft dig, det lyder bestemt ikke sjovt, at da slet ikke den aflevering du lige beskrev, pyha, det må være helt forfærdelig at skulle gå fra sådanne to små mus, der er ked af det. Det er virkelig barskt. Jeg håber, at I får jer en god afslapningsdag og hyggedag idag sammen, så I allesammen lige kan komme ovenpå igen. Og hvis det er for meget med at skulle komme på besøg på fredag oven på flytningen, så kan vi jo bare gøre det en anden dag.

Jeg er klar imorgen - det bliver rart at komme lidt ud til noget, der bare er ren hygge

Hvornår skal jeg komme?

Anmeld

19. august 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

det er såååå provokerende, når de sætter rengøring på for så lidt! man står der og tænker "hør lige, hvis jeg lige finder en klud og tørrer det væk mens du står her, så er der jo ingen problem!"

jeg håber udpakningen går glat - jeg synes selv det er tusind gange mere behageligt at pakke ud end at pakke ned!! og ellers så må det jo bare stå lidt i kasser, så I kan koncentrere jer om hinanden jeg kan dælme godt forstå du er ked af at aflevere to grædende tøser men nu er det værste overstået og snart er I på plads!

Ja, jeg sagde også til ham, at jeg havde noget rengøringsmiddel, men jeg havde jo ikke noget at stå på, så jeg kunne nå skabene...så jeg sagde, at jeg havde en veninde der bor lige på den anden side af vejen, som jeg sikkert kunne låne en stol af "Jamen det har du jo ikke tid til bette ven" var hans svar.... hvor nedladende er det ikke at kalde mig for "bette ven"?!! Lige dér ville jeg gerne have været rap i replikken!! Han startede også ud med at sige "Ja ... ... ... så må vi jo se om man kan finde ud af at male....og om man kan finde ud af at gøre rent"....arh men altså...

Udpakningen går hurtigt, når jeg har tid til det - igår efter jeg kom hjem og inden jeg hentede pigerne fik jeg pakket 7 kasser ud på to timer....så bare jeg har tid og ro, så er jeg ret hurtig

Anmeld

19. august 2010

Ida.

bondepigen skriver:

Øv hvor surt at have knoklet sådan, og så skal der alligevel rengøring på. Synes bare tit det er sket for mig eller nogen jeg kender, selv om vi har knoklet... De skal nok finde et eller andet.

Og uuuh hvor kan jeg godt følge dig i at være stresset, for det er vel det du er pt. Man får altså osse samlet meget "ragelse" sammen igennem årene, som så skal sorteres osv. Men det er vel overstået nu? Nu skal du HYGGE med at indrette jeres nye hjem. Kan du ikke se på det som noget hyggeligt...? Det har jeg altid syntes var dejligt...at starte et nyt sted, hvor man ikke har alt muligt overflødigt med sig.  

Jeg kan slet ikke overskue at flytte, men vil gerne bo et andet sted. Men jeg synes bare vi har så meget "junk" (Oves) som jeg ikke må smide ud... og han tager sig aldrig sammen til det. Jeg smider ud af mine ting konstant for at holde det nede...men uuuha hvor har Ove meget. Vi kunne have så meget mere plads, hvis han gad smide noget ud.

Men rigtig meget held og lykke med tilbagebetalingen af indskuddet og indflytningen i det nye.

Håber snart det hele falder på plads, så du kan slappe lidt af igen.

fra Tina.

Jeg synes bestemt det er hyggeligt at indrette - vi har bare så pokkers mange ting!! Vi går jo 25 kvm, 1 skur og fuldt loftsrum ned i plads - og det kan mærkes!! Selvom vi har smidt meget ud og deponeret hos både mine forældre og Pelles mor, så har vi bare stadig mange ting - primært fordi jeg har MANGE hobbyting (maling, stof, symaskine, strikketøj, lærreder, staffeli...etc. etc - og det smider jeg altså ikke ud - nå!! ) og så har børnene også bare mange ting; cykler, dukkevogne, gåvogne, duplo, brio, legekøkken...og en masse andet, der fylder...så det er lidt et puslespil at få al vores skrammel til at være her samtidig med, at her gerne skal blive hyggeligt! Men tror nu nok, det kommer til at blive det - plejer at få det indrettet hyggeligt trods pladsmangel! Det hyggeligste sted Pelle og jeg har boet var vores første lejlighed - en 1-værelses på 33 kvm se det kan man tænke over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.