Min lille Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Ej ved du nu hvad altså! Det kan hun da ikke kun basere på højdemålingen, som forøvrigt er den mest upræcise i hele verden. Jeg tænker, hvis Ida ikke får nok, så ville hun da ikke være så glad og tilfreds. Jeg er begyndt at drage mine egne konklusion hvad angår de SP'er, det er klart at de ved mange ting, men jeg er begyndt at se på dem, på den måde at de har mange gode råd, som man kan følge, men tilpasse dem til sig selv og ens baby, som det nu passer bedst. Ida er jo så glad og hun ser altså bare så fin ud. Det kan da godt være, at du skal begynde på lidt grød, hvis du synes at hun er klar til det. Men den der højde måling er altså meget meget upræcis. Jeg har prøvet med min SP at hun målede et par gange i træk med flere cm forskel. Så det er lidt svært at sige, jeg synes, at du skal snakke med din læge om det nu her til fem mdrs undersøgelsen i stedet og se, hvad han/hun siger til det.

Og så vil jeg lige slutte af med at sige, de billeder du har lagt ind på facebook og her af Ida, de er simpelthen då fine. Hun er ultra nuttet!!! Hun er bare slet ikke til at stå for, sikke en lille guldklump altså

Kloge ord tilslutter mig 100%!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

TbCp

Der er da absolut intet i vejen med Ida! Hun ligner en rigtig glad, tilfreds og velproportioneret pige!

Men kan nu godt forstå du biver ked af det... man vil jo bare det allerbedste for sine børn og når der så kommer en "fagperson" og siger sådan, så tvivler man jo pludselig på om man nu gør det hele godt nok.

Men i mine øjne ser hun ud lige som hun skal!

Anmeld

19. august 2010

Barbamama

Åh hvor er de der sp'ere gode til at give en dårlig samvittighed og give en opfattelsen af at man ikke kan finde ud af det. Mn føler lige man får sådan et gok i nødden! Du ER en god mor Katja. Det er jeg sgu ikke i tvivl om og du gør alt det bedste du kan for dine børn og så kan du ikke gøre det bedre. Herhjemme giver vi også Carla en masse mad men prutten vokser ikke alligevel... Hun har ikke taget på i vægt siden hun var 10mdr, men vi kan ikke gøre mere end vi gør og vi er skide gode forældre. Og det er du også!!!!Men ja snak da med din læge. De har mere styr på det. Knuuuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.