De der hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ZamanogDania

Mutti2B skriver:

Det er jo egentlig bare en slags åreknuder der sidder et ret så uheldigt sted

Præcis. Synes ikke det er ulækkert. har det selv, men det er ubehagelig. Det kan gøre rigtig ondt. Jeg tror det lægger til familien. Min læge sagde det ihvertald. Min far, søster og havde det os. Har det stadig. Min far blev opereret, men det kom igen.
Min blev os værre efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

L-Mortil3

Så er der ikke andet for end lige at prøve cremerne og så ringe til lægen, for man får da spat af at have lyst til at gnubbe måsen op af hver en hylde i supermarkedet

Anmeld

18. august 2010

Silas&Mille

Selvom det ikke er rart, så synes jeg du skal snakke med lægen. H?n kan udskrive en recept på nogle stikpiller og de virker altså. Mener man skal 'tage' dem i 14 dage, men virkningen er der allerede efter et par dage.

Hvis du er heldig kigger h?n ikke en gang om du virkelig har en/flere hæmoride(r).

Anmeld

18. august 2010

Silas&Mille

Miamaja skriver:

AAAD! undskyld men det lyder altsaa ulaekkert. haaber ALBRIG jeg faar det

Ja på en måde lyder det lidt ulækkert, men det er jo helt naturligt.

Bare ret så ubehageligt. Og kan da lige indskyde at man ikke behøver være gravid eller lige have født for at få en/nogle. Jeg er førstegangs gravid, men havde en for et par år siden.

Hvad den kom af? Hård mave 

Anmeld

18. august 2010

VIPpigen

Har du fået dem kun pga graviditeten, eller har du fået hård mave også?? Jeg får dem pga. hård mave, og der virker utrolig nok sådan noget som kiwi. Det gør afføring mere blød, så det nemmere passere, og man ikke skal presse på samme måde. Men er det pga selve graviditeten så vil jeg sige som de andre. Men mange gange spiller afføring også ind i hæmoriderne...

Anmeld

18. august 2010

pussepige

Efter jeg fik Tobias fik ´jeg også hæmorider.. Jeg ringede til lægen og snakkede med ham.. Han ville heller ikke kigge mig i numsen han sendte bare noget cream afsted til apoteket som jeg kunne hente...

Anmeld

18. august 2010

L-Mortil3

VIPpigen skriver:

Har du fået dem kun pga graviditeten, eller har du fået hård mave også?? Jeg får dem pga. hård mave, og der virker utrolig nok sådan noget som kiwi. Det gør afføring mere blød, så det nemmere passere, og man ikke skal presse på samme måde. Men er det pga selve graviditeten så vil jeg sige som de andre. Men mange gange spiller afføring også ind i hæmoriderne...

Har aldrig lidt af dem før, ej heller ved hård mave, jeg opdagede dem 2 dage efter fødslen, og de er simpelthen ikke til at komme af med igen Men afsted/ringe til doktoren slipper jeg vidst ikke for, nu har jeg levet med det i knap 9 mdr og kan næsten ikke mere!

Anmeld

18. august 2010

Miamaja

Mutti2B skriver:

Det er jo egentlig bare en slags åreknuder der sidder et ret så uheldigt sted

haha... Ja, naturligt er det helt sikkert at faa, men yikes. lyder vaemmeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.