De der hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.028 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. august 2010

L-Mortil3

Ja dem havde jeg dælme ikke i graviditeten med efter fødslen af Liam fik jeg bare nogle rigtig trælse nogen...

Og blufærdig som man er går man da ikke til læge men på apoteket og får lidt creme til kløen...

Problemet er jo så bare at de skide dinglereps ikke skrubber af
De bliver større og større og bløder hele tiden, og det er jo dælme somom der er ild i måsen på en som det klør altså... ikke bare ved endetarmen med hele dankortekspressen!

ARG!

Hvad kan man egentlig gøre ved dem? Skulle jeg vælge at stikke måsen i ansigtet på lægen??

Kan man få creme der fjerner dem eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Vidunderligeunger

ac3 comfort eller hæmorex det virker!!!

Anmeld

17. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ac3 comfort eller hæmorex det virker!!!

Også til andet end bare kløe? Fik det der, xylocain mener jeg det hedder, for det sagde apoteket var iiih og åååh så godt Men nej, det tager jo kun smerte og kløe, og man må ikke bruge det ret længe

Anmeld

17. august 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Også til andet end bare kløe? Fik det der, xylocain mener jeg det hedder, for det sagde apoteket var iiih og åååh så godt Men nej, det tager jo kun smerte og kløe, og man må ikke bruge det ret længe

altså det tog dem jeg havde lige efter graviditeten.. for det var også ild i røven  

Anmeld

17. august 2010

Mutti2B

Line&Liam skriver:

Ja dem havde jeg dælme ikke i graviditeten med efter fødslen af Liam fik jeg bare nogle rigtig trælse nogen...

Og blufærdig som man er går man da ikke til læge men på apoteket og får lidt creme til kløen...

Problemet er jo så bare at de skide dinglereps ikke skrubber af
De bliver større og større og bløder hele tiden, og det er jo dælme somom der er ild i måsen på en som det klør altså... ikke bare ved endetarmen med hele dankortekspressen!

ARG!

Hvad kan man egentlig gøre ved dem? Skulle jeg vælge at stikke måsen i ansigtet på lægen??

Kan man få creme der fjerner dem eller?

Du kan få en creme der trækker blodkarerne sammen og derved gør hæmoriden mindre. Og så kan du få en stikpille, hvis der også er nogle hæmorider der hygger sig oppe i nummeren . Begge dele på recept. Men nogle gange forsvinder de der dinglerebs  ikke og en operation kan være løsningen. Men kom afsted nu inden det bliver værre

Anmeld

17. august 2010

Frøken Sørensen

Hvis de genere rigtig meget, så kan man faktisk godt få dem fjernet. Det fik min søster da hun flere år efter at have født sin datter stadig døjede med nogle meget store og smertefulde. Men mange gange går de jo i sig selv. Men der jo dem som er uheldige og bare ikke kan slippe af med dem

Men hvis alle de der cremer man kan få ikke hjælper... Så synes jeg du skal snakke med din læge! Kan huske min søster bare ringede ind og snakkede med sin læge... Behøvede ikke komme forbi!

Anmeld

17. august 2010

MorTilGustav

Jeg nævnte det for min læge da jeg fik Gustav vaccineret og hun udskrev en recept til mig uden at kigge efter  Det var nok fordi det er så normalt under/efter en graviditet at hun "troede på mig" uden at skulle kigge efter

Anmeld

17. august 2010

3xM

århhh dem lider jeg bare sådan af frygter virkelig for fødsel hvor der er ekstra pres på...

Anmeld

17. august 2010

Miamaja

Mutti2B skriver:

Du kan få en creme der trækker blodkarerne sammen og derved gør hæmoriden mindre. Og så kan du få en stikpille, hvis der også er nogle hæmorider der hygger sig oppe i nummeren . Begge dele på recept. Men nogle gange forsvinder de der dinglerebs  ikke og en operation kan være løsningen. Men kom afsted nu inden det bliver værre

AAAD! undskyld men det lyder altsaa ulaekkert. haaber ALBRIG jeg faar det

Anmeld

17. august 2010

Mutti2B

Miamaja skriver:

AAAD! undskyld men det lyder altsaa ulaekkert. haaber ALBRIG jeg faar det

Det er jo egentlig bare en slags åreknuder der sidder et ret så uheldigt sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.