Fra baby-dyne til junior-dyne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

grube1984

lion skriver:

Ja det er det.

Men det er forskelligt hvornår maan køber en.

Cassandra kom i sin da hun gjorde, da jeg ventede julius og jeg gerne vill være sikker på at hun havde vænnet sig til at sove i juniorsengen inden han kom. Hun fik den i okt 2009 og han er fra 27 feb. 10

Det kan jeg godt forstå.. Det lyder meget fornuftigt.. Lillemanden sku vel også overtage hendes tremmeseng?
Juniorsenge må så være dem, som er uden tremmer, ligesom voksensenge bare lidt mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

camsko88

i starten når min bonus datter kom på weekend havde hun baby dyne med, ( hun var 2 år) men til sidst bad vi hendes mor om ikke at få den med den var jo alt for lille. her har hun voksen dyne, hellere for stor ed for lille

Anmeld

18. august 2010

SaNiNa

Nå Junior dynen har vi brug i flere måneder vel omkring 6-7 måneder måske længere.

Nicklas har det med at rubbe meget rund om natten så for at have lidt til at holde ham varm med har vi brugt junior dynen tidligt.

I hans barnvogne har han baby dynen.

Han er i dag 14 måneder

Anmeld

18. august 2010

lion

grube1984 skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Det lyder meget fornuftigt.. Lillemanden sku vel også overtage hendes tremmeseng?
Juniorsenge må så være dem, som er uden tremmer, ligesom voksensenge bare lidt mindre?

ja juniorseng er en mini voksen seng

Jep Julius skulle bruge tremesengen. Han er snart 6 mdr og har endnu ikk sovet i den om natten grundet sygdom og at han ikk snakker så højt om natten og han deler værelset med storesøster. Så han sover sammen med os i sin lift

Anmeld

18. august 2010

grube1984

lion skriver:

ja juniorseng er en mini voksen seng

Jep Julius skulle bruge tremesengen. Han er snart 6 mdr og har endnu ikk sovet i den om natten grundet sygdom og at han ikk snakker så højt om natten og han deler værelset med storesøster. Så han sover sammen med os i sin lift

Okay.. Så kan jeg godt se det..

Anmeld

18. august 2010

grube1984

Sanne og Nicklas skriver:

Nå Junior dynen har vi brug i flere måneder vel omkring 6-7 måneder måske længere.

Nicklas har det med at rubbe meget rund om natten så for at have lidt til at holde ham varm med har vi brugt junior dynen tidligt.

I hans barnvogne har han baby dynen.

Han er i dag 14 måneder

Det tyder på, at det bare er os som er bagefter med den junior dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.