Fra baby-dyne til junior-dyne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. august 2010

grube1984

Jeg er blot nysgerrig efter at høre, hvor længe i brugte baby-dyne..?!
Nicklas er nu 13 mdr og vi bruger stadig baby-dynen.. Sys han helt blir væk i junior-dynen.. Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

tumle81

Victor er 10 mdr og har brugt juniordyne i flere måneder. Baby dynen er så lillebitte i hans tremmeseng...

Det er nok hvad man selv synes :-)

Knus Kathrina

Anmeld

17. august 2010

Vingummien

Emil var 6 mdr da han fik sin junior dyne, men bruger babydyne når han sover ude eller i klapvogn. Han sparkede babydynen af og syntes han blev så kold af det.

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Nicklas sover forholdsvis roligt uden en masse spark og tumult.. Selvfølgelig vender og drejer han sig, men dynen er da forholdsvis på..
Men ja, det er nok en smags sag..

Anmeld

17. august 2010

*Sofie*

Malou var 7-8 måneder da hun begyndte at sove med juniordyne. I starten syntes jeg også at den var megastor...men det går over

Anmeld

17. august 2010

grube1984

*Sofie* skriver:

Malou var 7-8 måneder da hun begyndte at sove med juniordyne. I starten syntes jeg også at den var megastor...men det går over

Ja, det er vel noget man vænner sig..
Men det er nok fordi jeg bare sys den er så stor.. det er jo ½ voksendyne og han virker så lille og "blir helt væk" i den

Anmeld

17. august 2010

lion

Cassandra fik en junior dyne lidt før hun kom over i en juniorseng og der var hun 14 mdr.

Men jo dynen er i dag ok til hende hun er lige fyldt 2, den virker rigtig godt især når hun ikk sover med den. Da hun sparker den af

Anmeld

17. august 2010

grube1984

lion skriver:

Cassandra fik en junior dyne lidt før hun kom over i en juniorseng og der var hun 14 mdr.

Men jo dynen er i dag ok til hende hun er lige fyldt 2, den virker rigtig godt især når hun ikk sover med den. Da hun sparker den af

Juniorseng.. Er det dem de skal have efter tremmesengen?

Anmeld

17. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tulipan skriver:

Emil var 6 mdr da han fik sin junior dyne, men bruger babydyne når han sover ude eller i klapvogn. Han sparkede babydynen af og syntes han blev så kold af det.

Det er fuldstændig det samme med Luka og Lína

Anmeld

17. august 2010

lion

grube1984 skriver:

Juniorseng.. Er det dem de skal have efter tremmesengen?

Ja det er det.

Men det er forskelligt hvornår maan køber en.

Cassandra kom i sin da hun gjorde, da jeg ventede julius og jeg gerne vill være sikker på at hun havde vænnet sig til at sove i juniorsengen inden han kom. Hun fik den i okt 2009 og han er fra 27 feb. 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.