Flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

MorTilGustav

Hey! Vil lige hoppe ind og høre om I vil anbefale noget specielt til en lille fyr der er 10 mdr nu og endnu ikke kan kravle rigtigt eller gå? Hvornår vil I egentlig skyde på, det blir nødvendigt med en? Det er jo stadig lidt for varmt nuher... De er ude i al slags vejr i vuggestuen så den skal være tip-top

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

LLN

grube1984 skriver:

Hmm... Nu skal vi snart ha købt flyverdragt til vores søn på 13 mdr <3
Men men.. Indtil nu har vi fået flyverdragter foræret, så har ikk selv sku købe nogen endnu..
Og de har dem feks på tilbud i Føtex i denne uge til 100 kr, men er de gode nok?
Jeg er nemlig så meget i tvivl.. om dem i Føtex/Bilka/Kvickly er gode nok.. eller om man skal op og gi de 600-1000 kr for dem.. Hmm..
Hvor plejer i at købe flyverdragter? Hvilket mærke?

Hej

Her har vi rigtig god erfaring med flyverdragter fra både Bilka og brugsen. Vores store pige brugte dem som lille og vores søn på nu 5 år har også brugt dem. De har aldrig været kolde og de gange min søn har fået våde bukser ved benene har været hvis han har siddet i en vandpyt.

Her er de blevet vasket mange gange og også tørretumblet uden problemer.

Jeg vil synes at du skal prøve at købe en, og synes du ikke at den holder dit barn varmt og tørt, så har du ikke givet en herregård, og kan finde en anden.

Anmeld

21. august 2010

grube1984

MorTilGustav skriver:

Hey! Vil lige hoppe ind og høre om I vil anbefale noget specielt til en lille fyr der er 10 mdr nu og endnu ikke kan kravle rigtigt eller gå? Hvornår vil I egentlig skyde på, det blir nødvendigt med en? Det er jo stadig lidt for varmt nuher... De er ude i al slags vejr i vuggestuen så den skal være tip-top

Vi har haft nogle fra Friends, som vi fik foræret og dem har vi været glade for.. Man ku sætte ham i sneen uden han blev våd ihvertfald

Anmeld

21. august 2010

grube1984

LLN skriver:

Hej

Her har vi rigtig god erfaring med flyverdragter fra både Bilka og brugsen. Vores store pige brugte dem som lille og vores søn på nu 5 år har også brugt dem. De har aldrig været kolde og de gange min søn har fået våde bukser ved benene har været hvis han har siddet i en vandpyt.

Her er de blevet vasket mange gange og også tørretumblet uden problemer.

Jeg vil synes at du skal prøve at købe en, og synes du ikke at den holder dit barn varmt og tørt, så har du ikke givet en herregård, og kan finde en anden.

Okay.. Det tænker jeg også lidt.. Og den skal jo egentligt kun holde i nogle måneder.. og jeg har også lige kigget på forskellige test, hvor Bilka og Kvickly er test-vindere...
Nu kan jeg så se, at der er tilbud på dem i både Kvickly og Bilka.. Og i Kvickly er der to-en til 250 og en til 550.. Hvad dælen er forskellen på de to så? Så vidt jeg kan gennemskue, så er der kun beskrivelse ved den til 550... Hmm..

Anmeld

21. august 2010

N&J

grube1984 skriver:

Aj, hvor sødt af dig.. 1000 tak.. Det hjalp en del
Hvilke har du selv brugt?

Jamen jeg var så heldig at få en Mikk Line brugt fra nogle af mine forældres naboer, og den var jeg bare så glad for, så den har jeg købt i år, og så køber jeg normalt en meget billig en fra bilka, der kan ligge herhjemme... men Mikk Line er lidt åben oppe ved halsen, men der fik jeg så en fantastisk halsedisse af nogle andre af mine forældres naboer, så hun var varm nok i halsen og jeg skulle ikke bekymre mig om at jeg skulle lyne hende for højt op..  

Min dp sagde til mig, at hun ville fravælge en med fleece indvendig, fordi det altid var nemmere at give ekstra tøj på, med var det fast i dragten, så kunne det simpelthen blive for varmt.. Mikk Line er tynd (men lige så varm), derudover købte jeg et sæt fleecetøj, det gjorde at min datter faktisk kun brugte sit regntøj 2 gange i løbet af sidste år, da flyverdragten var bedre (også ift om kroppen kan få luft) når det blev lidt varmere i tøjet..

Men der er så mange ting man bør overveje når man beslutter sig for hvilken man vil have.. Held og lykke med at finde den rigtige, og så må du lige skrive når du har købt og den er afprøvet, det er jo altid godt at få andres erfaringer.. 

Anmeld

21. august 2010

Mussen2

Hvornår "plejer" i at købe flyverdragter ? Skal man være opmærksom på noget specielt hvis man køber brugt?

Anmeld

22. august 2010

grube1984

N&J skriver:

Jamen jeg var så heldig at få en Mikk Line brugt fra nogle af mine forældres naboer, og den var jeg bare så glad for, så den har jeg købt i år, og så køber jeg normalt en meget billig en fra bilka, der kan ligge herhjemme... men Mikk Line er lidt åben oppe ved halsen, men der fik jeg så en fantastisk halsedisse af nogle andre af mine forældres naboer, så hun var varm nok i halsen og jeg skulle ikke bekymre mig om at jeg skulle lyne hende for højt op..  

Min dp sagde til mig, at hun ville fravælge en med fleece indvendig, fordi det altid var nemmere at give ekstra tøj på, med var det fast i dragten, så kunne det simpelthen blive for varmt.. Mikk Line er tynd (men lige så varm), derudover købte jeg et sæt fleecetøj, det gjorde at min datter faktisk kun brugte sit regntøj 2 gange i løbet af sidste år, da flyverdragten var bedre (også ift om kroppen kan få luft) når det blev lidt varmere i tøjet..

Men der er så mange ting man bør overveje når man beslutter sig for hvilken man vil have.. Held og lykke med at finde den rigtige, og så må du lige skrive når du har købt og den er afprøvet, det er jo altid godt at få andres erfaringer.. 

Jeg sys det er SÅ svært.. For nu har jeg kigget lidt rundt omkring, og der er jo plusser og minusser ved dem alle..
Hvad dælen skal man så gå efter tilsidst?!... Feks den fra Kvickly er testvinder de sidste par år.. Men i denne uge er der feks to på tilbud.. en til 250 kr og en til 550 kr.. Hvad er forskellen?
Pyh, det er svært..

Anmeld

22. august 2010

grube1984

Mussen2 skriver:

Hvornår "plejer" i at købe flyverdragter ? Skal man være opmærksom på noget specielt hvis man køber brugt?

Sidste vinter fik vi vores foræret.. Og Nicklas fik dem på, når det var meget koldt udenfor.. under de 10 grader, tror jeg.. Når du selv sys det er rigtig koldt.. eller.. Det har jeg faktisk slet ikk tænkt over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.