grube1984 skriver:
Aj, hvor sødt af dig.. 1000 tak.. Det hjalp en del 
Hvilke har du selv brugt?
Jamen jeg var så heldig at få en Mikk Line brugt fra nogle af mine forældres naboer, og den var jeg bare så glad for, så den har jeg købt i år, og så køber jeg normalt en meget billig en fra bilka, der kan ligge herhjemme... men Mikk Line er lidt åben oppe ved halsen, men der fik jeg så en fantastisk halsedisse af nogle andre af mine forældres naboer, så hun var varm nok i halsen og jeg skulle ikke bekymre mig om at jeg skulle lyne hende for højt op..
Min dp sagde til mig, at hun ville fravælge en med fleece indvendig, fordi det altid var nemmere at give ekstra tøj på, med var det fast i dragten, så kunne det simpelthen blive for varmt.. Mikk Line er tynd (men lige så varm), derudover købte jeg et sæt fleecetøj, det gjorde at min datter faktisk kun brugte sit regntøj 2 gange i løbet af sidste år, da flyverdragten var bedre (også ift om kroppen kan få luft) når det blev lidt varmere i tøjet..
Men der er så mange ting man bør overveje når man beslutter sig for hvilken man vil have.. Held og lykke med at finde den rigtige, og så må du lige skrive når du har købt og den er afprøvet, det er jo altid godt at få andres erfaringer.. 
Anmeld