Flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.192 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. august 2010

grube1984

Hmm... Nu skal vi snart ha købt flyverdragt til vores søn på 13 mdr <3
Men men.. Indtil nu har vi fået flyverdragter foræret, så har ikk selv sku købe nogen endnu..
Og de har dem feks på tilbud i Føtex i denne uge til 100 kr, men er de gode nok?
Jeg er nemlig så meget i tvivl.. om dem i Føtex/Bilka/Kvickly er gode nok.. eller om man skal op og gi de 600-1000 kr for dem.. Hmm..
Hvor plejer i at købe flyverdragter? Hvilket mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

tumle81

Mens børnene har været små sværger jeg altså til reima tec, de er fantastiske til de små :-) Mener de ligger omkring 800 kr i de små størrelser...

Ellers kan jeg klart anbefale overtøj fra Ticket2Heaven og Mini A Ture, lidt dyrt men super fedt, godt og brugbart overtøj...

Vil du gerne spare penge er det en god ide at købe det på januar udsalg til året efter...

Har hørt at Bilka/tøj og sko har nogle gode flyverdragter, men har aldrig selv brugt dem så ved ikke om det virkelig passer eller ej :-)

Knus Kathrina

Anmeld

17. august 2010

tumle81

Mens børnene har været små sværger jeg altså til reima tec, de er fantastiske til de små :-) Mener de ligger omkring 800 kr i de små størrelser...

Ellers kan jeg klart anbefale overtøj fra Ticket2Heaven og Mini A Ture, lidt dyrt men super fedt, godt og brugbart overtøj...

Vil du gerne spare penge er det en god ide at købe det på januar udsalg til året efter...

Har hørt at Bilka/tøj og sko har nogle gode flyverdragter, men har aldrig selv brugt dem så ved ikke om det virkelig passer eller ej :-)

Knus Kathrina

Anmeld

17. august 2010

Sara.

grube1984 skriver:

Hmm... Nu skal vi snart ha købt flyverdragt til vores søn på 13 mdr <3
Men men.. Indtil nu har vi fået flyverdragter foræret, så har ikk selv sku købe nogen endnu..
Og de har dem feks på tilbud i Føtex i denne uge til 100 kr, men er de gode nok?
Jeg er nemlig så meget i tvivl.. om dem i Føtex/Bilka/Kvickly er gode nok.. eller om man skal op og gi de 600-1000 kr for dem.. Hmm..
Hvor plejer i at købe flyverdragter? Hvilket mærke?

Har næsten lige oprettet en ligende tråd

Håber den kan hjælpe lidt

Knus

Anmeld

17. august 2010

grube1984

lærkes_mor skriver:

Har næsten lige oprettet en ligende tråd

Håber den kan hjælpe lidt

Knus

Kan du linke til den? evt i min gæstebog?

Anmeld

17. august 2010

grube1984

tumle81 skriver:

Knus Kathrina

Okay.. Dem vil jeg da overveje..
Og jeg har ellers hørt at man skal passe på med at købe udstyr til sæsonen efter, da man kan risikere, at de vokser for hurtigt.. og så springer størrelsen over..

Anmeld

17. august 2010

Sara.

grube1984 skriver:

Kan du linke til den? evt i min gæstebog?

hov ja... det var egentlig også meningen! men glemte det da.. her er den:

https://www.baby.dk/debat/59280pi1/gode-raad/hvilken-flyverdragt.aspx

Anmeld

17. august 2010

Alexander&Lærke

Hej.

Dejlig når man kan få noget forærret.

Den første flyverdragt vi havde da min søn var 1 års tid var en fra idaT. Super lækker flyverdragt. Dejlig kvalitet og så købte jeg den på bud til 400 kr. stod faktki og kiggede på en name it fordi jeg havde hørt at de også skulle være gode, men den kostede 100 kr mere, og den var idaT var sat ned fra 1000 kr. Så endne med at købe den. Og den var bare så super.  Jeg solgte den året efter til 300, da den stadig var i super stand, så måske var det noget at kigge efter en brugt. Jeg har de sidste år købt forud så i år år skal vi prøve en fra name it som jeg gav 250 for da særsonen var ovre.

Jeg har ikke erfaring med at købe fra føtex/bilka. Kun vinter støvler og det gør jeg ikke igen, kun termo støvler. jeg købte nogle fine støvler  sidste år som skulle være vandtætte, men det var de bestemt ikke sønnike kunne ikke gå ude i dem ude at få våde fødder. Men de kostede også kun 125,-  

Men held og lykke med at skaffe en....

Anmeld

17. august 2010

grube1984

lærkes_mor skriver:

hov ja... det var egentlig også meningen! men glemte det da.. her er den:

https://www.baby.dk/debat/59280pi1/gode-raad/hvilken-flyverdragt.aspx

Tak Spændende at følge med der

Anmeld

17. august 2010

grube1984

Mette&Alexander skriver:

Hej.

Dejlig når man kan få noget forærret.

Den første flyverdragt vi havde da min søn var 1 års tid var en fra idaT. Super lækker flyverdragt. Dejlig kvalitet og så købte jeg den på bud til 400 kr. stod faktki og kiggede på en name it fordi jeg havde hørt at de også skulle være gode, men den kostede 100 kr mere, og den var idaT var sat ned fra 1000 kr. Så endne med at købe den. Og den var bare så super.  Jeg solgte den året efter til 300, da den stadig var i super stand, så måske var det noget at kigge efter en brugt. Jeg har de sidste år købt forud så i år år skal vi prøve en fra name it som jeg gav 250 for da særsonen var ovre.

Jeg har ikke erfaring med at købe fra føtex/bilka. Kun vinter støvler og det gør jeg ikke igen, kun termo støvler. jeg købte nogle fine støvler  sidste år som skulle være vandtætte, men det var de bestemt ikke sønnike kunne ikke gå ude i dem ude at få våde fødder. Men de kostede også kun 125,-  

Men held og lykke med at skaffe en....

Okay.. Hmm.. Det er nemlig lige det, om de holder tæt og det.. Det er jo ligesom et must...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.