De unge mødre - sådan er det gået dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

maria_wlt

NR3ønskebarn skriver:

Ja nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og spille hellig ang rygning da jeg selv kæmper ihærdigt for at holde op. Ryger kun om morgenen og om aftenen... Selvom jeg ikke har det godt med det... Men det giver stadig ikke folk ret til at ryge deres børn ind i hovedet. Håber ikke du synes jeg er et rygersvin da Jeg kæmper for at holde op og er motiveret til det...

Kunne evt godt bruge nogle råd til hvordan DU holdt op med at ryge sådan HELT..

Og ja og gå ud og ryge en smøg på den måde som hannah gjorde er bare forkert. Har du hørt at de vil fjerne hendes datter ? Føler virkelig med hende da jeg har to anbragte børn, men det er en længere historie.

Knus Sussie 27+1

Det eneste gode råd er at tænke på hvor meget rygning skader dit barn.. Et foster bliver ikke mindre af ingenting, men fordi rygning HÆMMER vækst.. Det havde jeg ikke samvittighed til at stå model til... 

Jeg røg fra jeg var 13 og til jeg blev gravid som 26 årig.. Ikke nemt, men jeg vil gøre ALT for mit barn skal være sund...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Dansker I Holland

maria_wt skriver:

Det eneste gode råd er at tænke på hvor meget rygning skader dit barn.. Et foster bliver ikke mindre af ingenting, men fordi rygning HÆMMER vækst.. Det havde jeg ikke samvittighed til at stå model til... 

Jeg røg fra jeg var 13 og til jeg blev gravid som 26 årig.. Ikke nemt, men jeg vil gøre ALT for mit barn skal være sund...

Hehe god tanke Det er osse det jeg går og tænker på mest faktisk. Osse derfor jeg får SÅ dårlig samvittighed når jeg tager et hvæs... Og det er faktisk kun et par hvæs om dagen ca som der er tale om. Det ved jeg osse er dårligt, men håber du forstår hvad jeg mener Smiler...

Knus Sussie 27+1

Anmeld

17. august 2010

mariamiss6

Aj men det er jo alt sammen rigtig gamle nyheder....

Camilla fra mou er fraflyttet sit hus igen....

Camilla med alle ungerne HAR født nummer 5 for flere måneder siden....

Christina thorsen er oppe på sin 4. graviditet (eller var det faktisk 4 børn allerede) og hun og manden er gået fra hinanden...

Kath er flyttet til KBH (det var vidst ingen hemmelighed )

Twinstina er skilt også for nogle måneder siden.....

Ork der er sket rigtig meget siden det der var "nyheder" jeg kunne ikke lige finde datoen på artiklen, så jeg kan ikke lige se hvornår den er fra... Men hvis den også er fra idag, så er BT sku godt nok bagud hehe.... (eller var det nu EB)

Anmeld

17. august 2010

LouiseNielsen

maria_wt skriver:

HØRT HØRT...

Som da hun var på sygehuset for at få tjekket om datteren fejlede det samme som hende selv.. Så gik man da lige ud og røg bagefter... IDIOT...

Jeg er eks-ryger og der er et ord for sådanne mennesker nu.. RYGER-SVIN

Eeeej okay, rolig nu.... Sådan taler man sku ikke til andre folk!

Jeg er selv Ikke-ryger, og jeg er også imod man ryger under graviditeten. Men ligefrem at kalde folk for svin....

Anmeld

17. august 2010

Millesmammi

mariamiss6 skriver:

Aj men det er jo alt sammen rigtig gamle nyheder....

Camilla fra mou er fraflyttet sit hus igen....

Camilla med alle ungerne HAR født nummer 5 for flere måneder siden....

Christina thorsen er oppe på sin 4. graviditet (eller var det faktisk 4 børn allerede) og hun og manden er gået fra hinanden...

Kath er flyttet til KBH (det var vidst ingen hemmelighed )

Twinstina er skilt også for nogle måneder siden.....

Ork der er sket rigtig meget siden det der var "nyheder" jeg kunne ikke lige finde datoen på artiklen, så jeg kan ikke lige se hvornår den er fra... Men hvis den også er fra idag, så er BT sku godt nok bagud hehe.... (eller var det nu EB)

artiklen er fra igår eller idag .

Anmeld

17. august 2010

mariamiss6

Millesmammi skriver:

artiklen er fra igår eller idag .

LOL så er de eddermame da bagud inde på redaktionen... De har sgu da manglet lidt fyld, og så har de omskrevet gamle artikler fra ude og hjemme hahahahahaha... for dumt.... Det er jo ligefrem både lige gyldige OG dårligt nyhedsstof.... Suk suk.... De må sgu da lige tage sig lidt sammen der inde.....

Eller hvad siger du

Anmeld

17. august 2010

Millesmammi

mariamiss6 skriver:

LOL så er de eddermame da bagud inde på redaktionen... De har sgu da manglet lidt fyld, og så har de omskrevet gamle artikler fra ude og hjemme hahahahahaha... for dumt.... Det er jo ligefrem både lige gyldige OG dårligt nyhedsstof.... Suk suk.... De må sgu da lige tage sig lidt sammen der inde.....

Eller hvad siger du

jeg siger fuldstændig det samme!

Anmeld

17. august 2010

CamillaT89

NR3ønskebarn skriver:

Ja nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og spille hellig ang rygning da jeg selv kæmper ihærdigt for at holde op. Ryger kun om morgenen og om aftenen... Selvom jeg ikke har det godt med det... Men det giver stadig ikke folk ret til at ryge deres børn ind i hovedet. Håber ikke du synes jeg er et rygersvin da Jeg kæmper for at holde op og er motiveret til det...

Kunne evt godt bruge nogle råd til hvordan DU holdt op med at ryge sådan HELT..

Og ja og gå ud og ryge en smøg på den måde som hannah gjorde er bare forkert. Har du hørt at de vil fjerne hendes datter ? Føler virkelig med hende da jeg har to anbragte børn, men det er en længere historie.

Knus Sussie 27+1

https://www.baby.dk/debat/41345pi1/ordet-er-frit/hvordan-stopper-jeg-med-at-ryge.aspx

uha, jeg anbefaler den her til ALLE, der gider høre på mig! Det er fantastisk nemt at holde op med den metode

Anmeld

17. august 2010

Dansker I Holland

ct skriver:

https://www.baby.dk/debat/41345pi1/ordet-er-frit/hvordan-stopper-jeg-med-at-ryge.aspx

uha, jeg anbefaler den her til ALLE, der gider høre på mig! Det er fantastisk nemt at holde op med den metode

Ok mange tak Det vil jeg da prøve i hvert fald smiler.. Vil gøre ALT for at stoppe med at ryge Smiler... Jeg er 100% motiveret men som henrik skriver, så hjælper det ikke at tvinge sig selv til det

Knus og mange tak herfra Sussie 27+1

Anmeld

17. august 2010

Shibby

camilla og christian og mig og peter er skam med i sæson 11

Christina bor en halv time fra os  af med sin kæreste og hans 3 børn fra tidligere. Hun er blevet korthåret med skrigene rød farve. Arbejder ikke men vil stadig gerne arbejde med negle i fremtiden

hehe..kom lige i tanke om nikkis sang

"Har ingen folkeskoleeksamen men min drøm er at blive negledame"   åhh nikki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.