De unge mødre - sådan er det gået dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.557 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. august 2010

BabyMus

http://www.bt.dk/kendte/de-unge-moedre-saadan-er-det-gaaet-dem

Ville bare lige sende dette link som jeg lige læste på BTs hjemmeside, hvis nogle skulle være interesseret. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Dansker I Holland

På en måde føler jeg med Hannah som skal have sin datter fjernet, men på den anden side, så synes jeg heller ikke det er rigtigt og sødt af hende at ryge sin datter lige ind i hovedet...

Anmeld

17. august 2010

Shibby

hva. Hvor står der hun skal ha fjernet datteren?

Anmeld

17. august 2010

pussepige

Shibby skriver:

hva. Hvor står der hun skal ha fjernet datteren?

Øhhh det har jeg vidst også overset et eller andet sted..

Anmeld

17. august 2010

Millesmammi

pussepige skriver:

Øhhh det har jeg vidst også overset et eller andet sted..

hun er vidst i aflastningsfamilie. har jeg læst et eller andet sted, kan ikke huste hvor )

Anmeld

17. august 2010

pussepige

Millesmammi skriver:

hun er vidst i aflastningsfamilie. har jeg læst et eller andet sted, kan ikke huste hvor )

Ja det er hun også det ser man i de nye afsnit men det er jo ikke det samme som at være fjernet..

Anmeld

17. august 2010

Millesmammi

pussepige skriver:

Ja det er hun også det ser man i de nye afsnit men det er jo ikke det samme som at være fjernet..

jeg tror ikke hun er fjernet

Anmeld

17. august 2010

maria_wlt

NR3ønskebarn skriver:

På en måde føler jeg med Hannah som skal have sin datter fjernet, men på den anden side, så synes jeg heller ikke det er rigtigt og sødt af hende at ryge sin datter lige ind i hovedet...

HØRT HØRT...

Som da hun var på sygehuset for at få tjekket om datteren fejlede det samme som hende selv.. Så gik man da lige ud og røg bagefter... IDIOT...

Jeg er eks-ryger og der er et ord for sådanne mennesker nu.. RYGER-SVIN

Anmeld

17. august 2010

Bare mig..

Synes det er ærgeligt at Melissa, Katharina, Christina (peters og christina) ikke er med mere.. Hvad mon hun laver nu, Christina? Hende stod der da ikke noget om.. Og ærgeligt, at der er så mange af de gamle der ikke vil mere.. For det er sgu ikke det samme med de nye.. Michelle, Sofie, Simon, Camilla og Christian og alle dem mangler synes jeg...

Glennie og Daniel: Vidste sgu ikke han var voldelig.. Det havde jeg bare slet ikke forestillet mig.. Mender kan man jo bare se..

Anmeld

17. august 2010

Dansker I Holland

maria_wt skriver:

HØRT HØRT...

Som da hun var på sygehuset for at få tjekket om datteren fejlede det samme som hende selv.. Så gik man da lige ud og røg bagefter... IDIOT...

Jeg er eks-ryger og der er et ord for sådanne mennesker nu.. RYGER-SVIN

Ja nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og spille hellig ang rygning da jeg selv kæmper ihærdigt for at holde op. Ryger kun om morgenen og om aftenen... Selvom jeg ikke har det godt med det... Men det giver stadig ikke folk ret til at ryge deres børn ind i hovedet. Håber ikke du synes jeg er et rygersvin da Jeg kæmper for at holde op og er motiveret til det...

Kunne evt godt bruge nogle råd til hvordan DU holdt op med at ryge sådan HELT..

Og ja og gå ud og ryge en smøg på den måde som hannah gjorde er bare forkert. Har du hørt at de vil fjerne hendes datter ? Føler virkelig med hende da jeg har to anbragte børn, men det er en længere historie.

Knus Sussie 27+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.