Hvordan gør jeg det bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

TbCp

helora skriver:

Mine piger begyndte også at reagere på at blive afleveret, da de startede i børnehaven for nogle måneder siden - især Agnes klyngede sig voldsomt til mig og begyndte at græde når jeg skulle gå. En af pædagogerne foreslog, at pigerne fulgte mig ud til døren og skubbede mig ud af den, så jeg kunne komme afsted. Det synes de var vildt skægt, og det har siden da været fast ritual hver morgen. Af en eller anden mirakuløs grund virker det. Jeg tror det handler om, at de får indtryk af, at det bliver dem, der bestemmer, at nu kan jeg gå, i stedet for omvendt.

Du kan jo forsøge at se om Liva hopper på den

Haha Fin måde at gøre det på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

TbCp

lærkes_mor skriver:

Det er bare så hårdt! 

Min datter reagerede også da hun startede i en ny vuggestue... Jeg synes det hjalp at jeg ikke satte mig ned, for hun vidste godt at jeg gik igen.... Det træk det bare ud.....

Og også at jeg ikke løftede hende over til pæd. Men at jeg bare holdte hende i hånden....

Men prøv at høre pæd. hvad de siger? de lærer også Liva at kende så måske de har nogle idéer der passer til hende?

En eller anden sjov farvel måde i gør om morgenen? Synes den som Helora skriver lyder sjov

Ja, jeg tror jeg skal have fat i en af pædagogerne og høre om de har en ide... synes slet ikke det er sjovt når det foregår med skrig og gråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.