Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: smager det så ikk derefter? Vil skam hellere have en ægte øl meget gerne endda!
smager det så ikk derefter? Vil skam hellere have en ægte øl meget gerne endda!
Nej de smager supergodt - kæresten drikker faktisk også en i ny og næ. Men det SKAL være Weissbier - den ene er fra Erdinger, den anden kan jeg ikke lige huske navnet på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tulle28 skriver: Nej de smager supergodt - kæresten drikker faktisk også en i ny og næ. Men det SKAL være Weissbier - den ene er fra Erdinger, den anden kan jeg ikke lige huske navnet på.
vi har bare ikke irma på landet
Zette skriver: vi har bare ikke irma på landet
Har I Superbest? De har dem også engang imellem.
Ellers drik en ganske alm bajer.... Det tager lillepigen altså ikke skade af søde! Men ellers ja, hvidt øl virkede på mig mens jeg lå indlagt med Mathias...
Zette skriver: ville det ikke udeblive når man ammer?
ville det ikke udeblive når man ammer?
Nej da , slet ikke jeg fik mit 6 mdr efter jeg havde født , der ammede jeg stadig på høj tryk og mælken ændrer smag når man skal til at have det .
Muffi . skriver: Nej da , slet ikke jeg fik mit 6 mdr efter jeg havde født , der ammede jeg stadig på høj tryk og mælken ændrer smag når man skal til at have det .
fik mit efter 3 måneder og han blev ammet til han var næsten 1 år...
oerbaek skriver: fik mit efter 3 måneder og han blev ammet til han var næsten 1 år...
Ja det er het normalt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128