Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Der kan man bare se Hvor køber man det henne? - Og virker det?
Der kan man bare se Hvor køber man det henne? - Og virker det?
I matas eller på nettet... søg efter ammethe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Det er jo for det meste også psyken der skal få sådan noget til at virke.... og tænk hvis det havde smagt godt og man hældte ned... "nøøøøj det er godt det her the, og sikke min produktion stiger..."
Det er jo for det meste også psyken der skal få sådan noget til at virke.... og tænk hvis det havde smagt godt og man hældte ned... "nøøøøj det er godt det her the, og sikke min produktion stiger..."
Ha ha ja præcis Cola ,, drik cola he he
Muffi . skriver: Ha ha ja præcis Cola ,, drik cola he he
Jeg kan ikke lide cola
Zette skriver: Jeg kan ikke lide cola
Så det sgu ikke meget bedre
Muffi . skriver: Så det sgu ikke meget bedre
nu prøver jeg det her et par dage for hun skriger ved babsen... det må smage underligt for tiden... tror det er hormonerne
Enayia skriver: Hahaha Mundtis, den var skisme go. Du behøver vidst ikke invitere mig på en dejlig Kop The :p Knus Enayia
Hahaha Mundtis, den var skisme go. Du behøver vidst ikke invitere mig på en dejlig Kop The :p
Knus Enayia
ville ellers gerne invitere dig på the søde
Zette skriver: nu prøver jeg det her et par dage for hun skriger ved babsen... det må smage underligt for tiden... tror det er hormonerne
Sker heller intet ved at prøve ,, kan være du snart skal have mens
Muffi . skriver: Sker heller intet ved at prøve ,, kan være du snart skal have mens
ville det ikke udeblive når man ammer?
Zette skriver: Hvem fanden har opfundet den gang mundtis? Tvinger mig selv til at drikke det men puuuhhhhhhhhhhhh det smager bare ikke godt!
Hvem fanden har opfundet den gang mundtis? Tvinger mig selv til at drikke det men puuuhhhhhhhhhhhh det smager bare ikke godt!
He he aj så bliver det næsten ikke mere fodformet:-) Øl skulle også være godt for mælkeproduktionen- man kan få en alkoholfri Weissbier i Irma og Superbest.
Knus Tulle
Tulle28 skriver: He he aj så bliver det næsten ikke mere fodformet:-) Øl skulle også være godt for mælkeproduktionen- man kan få en alkoholfri Weissbier i Irma og Superbest. Knus Tulle
smager det så ikk derefter? Vil skam hellere have en ægte øl meget gerne endda!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128