Mærkelige ''smerter'' omkring skambenet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

BechHannibal

Havde det fuldstændig på samme måde og specielt med Parfume! Jeg brugte det heller ikke rigtig før, men nu gør jeg slet ikke. Når Chris tager det på om morgenen gemmer jeg mig under dynen i hverfald en halv time og beder ham om at lukke alle vinduer op! hehe. Han synes jeg er tosset Nu er han heldigvis også kommet på bedre tanker med det parfume efter jeg har haft ham med nede i gågaden og vi er gået forbi nogle mennesker som STANK af parfume..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Havde det fuldstændig på samme måde og specielt med Parfume! Jeg brugte det heller ikke rigtig før, men nu gør jeg slet ikke. Når Chris tager det på om morgenen gemmer jeg mig under dynen i hverfald en halv time og beder ham om at lukke alle vinduer op! hehe. Han synes jeg er tosset Nu er han heldigvis også kommet på bedre tanker med det parfume efter jeg har haft ham med nede i gågaden og vi er gået forbi nogle mennesker som STANK af parfume..

Hehe.. Hvor sødt Jeg stod en gang i køkkenet, så rune tog parfume på ude på badværelset, der gik ikke 2 sek så lagde jeg med hovedet i toilettet.. Hehe.. Er du aldrig i Skive mere?

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Det er som skrevet heller ingen bækkenløsning før jeg også for ondt bagtil. Men har da enlig læst om flere herinde som har fået bækkenløsning tidligere

Men jeg håber bare det er blærebetændelse

Nu må vi se hvad lægen siger, smutter om med en urin prøve nu her.

Anmeld

17. august 2010

quity

Min første tanke var også bækkenløsning, for sådanne smerter havde jeg også da jeg fik bækkenløsning fra den ene dag til den anden.

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Hehe, kender det alt for godt..

Jeg er da af og til i Vridsted hjemme hos mine forældre, men ikke lige skive. Hva da søde ?

Anmeld

17. august 2010

BechHannibal

Hvor langt var du henne da du fik bækkenløsning quity ?

Anmeld

17. august 2010

Dansker I Holland

Mette88 skriver:

Er det ikke lidt tidligt at få bækkenløsning?

Jeg har haft bækken/symfyse løsning siden jeg var 16 uger henne så det er ikke for tidligt.. Nogle får det endda når de er 8 uger henne Og jeg har samme problem med mit skamben når jeg skal vende mig og løfte ben osv.. Kan heller ikke stå på et ben uden at det føles som om at mit skamben går i stykker Gør herre nas : (

Knus Sussie 27+1

Anmeld

17. august 2010

mrsMary

Mette88 skriver:

Er det ikke lidt tidligt at få bækkenløsning?

hej igen :-)

Næ, slet ikke. Under min anden graviditet mærkede jeg det nærmest komme med det samme. Det er homonelt betinget -dvs. pga. graviditetshormoner løsnes leddene - nogle er mere sensitive og løsnes for meget, og det kan også være du i forvejen overstrækker i leddene.

Du kan ikke rigtig træne det væk - fysioterapi er spild af penge - er min erfaring, skån dig lidt for lange gåture og mange trapper, lig evt. på glideunderlag osv. Hør læge og JM om gode råd.

Anmeld

18. august 2010

BechHannibal

Jeg var til lægen igår, og hun sagde der var noget blærebetændelse, det fik jeg så fire piller for! Men hun ville lige undersøge urinen mere. Så jeg ringene i morges for at hører. Men der var ikke andet. Hun sagde også at smerterne nok var graviditetshomoner, som man mærker i starten og i slutningen af en graviditet.

Kan bare ikke forstå det skal gøre så ondt, fra den ene dag til den anden - og nu hele tiden. Selvfølgelig er det værre på et tidspunkt.

Hvad hvis det nu er bækkenløsning ? Hvordan finder man ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.